[XP] virtuele videokaart van 5120 x 4096*

Pagina: 1
Acties:

• biggerfoot
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-02 21:16
We hebben hier een aantal (4) applicaties welke een vaste resolutie vereisen van 1280 x 1024, deze zou ik op 1 scherm willen projecteren met een resolutie van 1600 x 1200. We hebben dus virtueel 5120 x 4096 nodig.

Kent iemand voor Windows een virtuele videodriver die uiteindelijk het scherm downscalled richting 1600 x 1200. Het is me duidelijk dat hier veel informatie verloren gaat, het zou puur als informatie scherm gebruikt worden.

je ziet dit b.v. bij virtualiseren van geheugen goed gaan, in VMWARE constructies waarbij virueel ineens een multi processor machine wordt geemuleerd, dus waarom niet met een videokaart.

[ Voor 3% gewijzigd door biggerfoot op 26-04-2007 13:14 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Welke Windowsversie gaat het om?
Dat meldt je niet in je topictitel.
Ook geef je niet aan wat je zelf hebt gevonden tot nu toe en dat is iets wat we hier wel verwachten van je; zie ook de Windows Clients - Policy .

Let daar even op in het vervolg. Het OS kan je melden in een TopicReport, dan zet ik het er nog tussen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• biggerfoot
Het gaat om windows XP SP2. Ik heb al gekeken naar oplossingen met vmware players, tightVNC ed, maar dat zijn niet de echt nette oplossingen. In IE7 zit iets soortgelijks, daarmee kan in een oogopslag alle IE vensters zien door ze te mosaicén.

• biggerfoot
klein schopje.. niemand een creatieve oplossing!!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09-2025

Raphaelo

boeiend!!

Ik weet dat televisies het kunnen, maar die doen het met een speciale chip.
ben wel benieuwd naar de oplossing voor dit probleem.

EDIT: ik weet dat er op tweakers eerder ook iemand is geweest die iets dergelijks wilde om een poster op hoge resolutie te maken van google earth, of het hem/haar gelukt is weet ik niet...

EDIT2: Hogere 'native' resolutie van desktop

[ Voor 55% gewijzigd door Raphaelo op 27-04-2007 16:11 ]

originele signatures zijn top!