Videokaart voor KT7 A

Pagina: 1
Acties:

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
welk werkt nu wel probleemloos, of zijn die problemen al verholpen met de nieuwe drivers?

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:25

GekkeR

key = key

Je hebt met bijna geen enkele kaart problemen , alleen sommige GF2tjes (Zoiezo al geen ultra's als ik t goed begrepen heb)
Guillemot heeft al een inruil actie ondernomen voor de defecte GF2's dus met een Hercules kaart zit je altijd goed (Zit je alsnog fout kan je m dus probleemloos bij guillemot inruilen)
Alleen als je met een asus kaart probs hebt zit je toch in de problemen want die "erkennen" het probleem niet.
Heb je iets anders als een GF2(MX).. np :)

Ik ga mijn asus v7700dlx omruilen voor een Radeon ViVo morgen.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ik heb een Creative Geforce 2 GTS (32mb) en die werkt in ieder geval probleemloos

Verwijderd

ATI Radeon 32 mb DDR oem.
Probleemloos!!

Zet alleen die 15-16 memhole optie in je bios op disabled anders loopt ie na 10 seconden vast.

Verder een vette topper
*D

Verwijderd

geen van alle patches, drivers of wat voo softwarematige geintjes ook lost iets op

ik kan nog steeds bijna geen 3d games spelen

Alice en Sacrifice willen nog wel, maar UT, of die nvidia demo's of zelfs de meegeleverde spellen bij me gf2 gts doen et niet of lopen binnen het uur compleet vast

khep al hotfixes van MS en AMD gehaald, ik heb allerlei detonators geprobeerd, allerlei VIA 4in1 drivers, allerlei BIOSinstellingen. niets helpt.

ik ga nu vant weekend win98se erop zetten :(

misschien dat dat helpt