Toon posts:

Foto archief software

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een programma om foto's te kunnen beheren. Het programma moet op een server komen te draaien waar alle foto's moeten worden bewaard. Een aantal mensen moeten dan via hun eigen pc foto's kunnen zoeken, bekijken en toevoegen. Het gaat om ongeveer 200.000 foto's.

Heeft iemand hier misschien software voor? Ik heb wel al Picasa gevonden maar ik weet niet of dit via een netwerkje en server kan.

Alvast bedankt,

Leroy Knijff

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-01 13:09

Garyu

WW

Neem eens een kijkje in de volgende topics:

foto archief met netwerk ondersteuning
Fotoworkflow / beheer met Linux
Album beheer?
Foto management - hoe?
Handige tooltjes voor fotografie \[gratis, of goedkoop]

Even zoeken helpt ;).

[ Voor 20% gewijzigd door Garyu op 26-04-2007 11:42 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
alle foto's op een server

op elke pc Lightroom zetten, met een auto-update op de folders waar je foto's inzet.

met lightroom kun je;
Zoeken
importeren
exporteren
bewerken
enz enz enz.

heb dit nu thuis ook gedaan, en werkt echt perfect!! (als je met RAW files werkt moet je wel GBLAN hebben)

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-01 13:09

Garyu

WW

Hetzelfde kun je met Picasa ook doen. Iedere client heeft toegang tot de foto's, en ziet voor zover ik weet ook de bewerkingen die anderen gedaan hebben. Grote voordeel van Picasa is natuurlijk dat het gratis is, nadeel is dat het echt voor de thuisgebruiker is.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 11:54

YellowCube

Wait...what?

zoals Garyu ook al aandraagt had je met wat zoekwerk ook wel e.e.a. kunnen vinden wat voldoet.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.