Sinds ongeveer een half jaar ben ik overgestapt van de PC naar de Mac. Ik ben nog steeds lid van de HCC, maar in de Computer!Totaal staat vrijwel niks over Apple. Daarom wil ik graag weten of er een vergelijkbare Nederlandse club is voor Mac-gebruikers, met bijbehorend tijdschrift.
Klokhuis hihihi
Hier had uw reclame kunnen staan.
Na 2/10 seconde op Mac tijdschrift gezocht te hebben heb ik www.macfan.nl gevonden...
De HCC heeft een apple gebruikersgroep:
http://www5.hccnet.nl/hcc...bruikersgroepen&groep=APP
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Als ik lid blijf van HCC word ik lid van deze gebruikersgroepRob schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:53:
Volgens mij is dit Klokhuis... www.klokhuis.nlRob schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:53:
Verwijderd
waarom zou je je aboneren op een blad, als eigenlijk alle informatie wel op internet terug te vinden is..
dan heb je ook nog ervaringen van misschien 100 gebruikers.. ipv 1 iemand met lange ervaring...
die 100 mensen zitten waarschijnlijk qua skills meer op het zelfde level...
kortom, steun een goed doel ipv een apple blad..
dan heb je ook nog ervaringen van misschien 100 gebruikers.. ipv 1 iemand met lange ervaring...
Mwoch, ik vind een goed blad altijd wel lekker in de trein of op het balkon, beetje bladeren, toch relaxter dan met een laptop op schoot. En minder diefstalgevoelig in de treinVerwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:41:
waarom zou je je aboneren op een blad, als eigenlijk alle informatie wel op internet terug te vinden is..
MacFan is wel aardig, MacFormat (UK) is erg leuk.
Stichting Klokhuis is een afsplitsing van de HCC Apple Gebruikers Groep. Ze geven ook elk kwartaal een tijdschrift uit.MahRain schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:39:
[...]
Volgens mij is dit Klokhuis... www.klokhuis.nl
Apple heeft trouwens ook een pagina speciaal voor Apple gebruikersgroepen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
oké tegene zo'n argument kan ik niet veel, echter heb ik natuurlijk een mobiel met internet ;-)Servor schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:50:
[...]
Mwoch, ik vind een goed blad altijd wel lekker in de trein of op het balkon, beetje bladeren, toch relaxter dan met een laptop op schoot. En minder diefstalgevoelig in de trein.
MacFan is wel aardig, MacFormat (UK) is erg leuk.
zo kan ik overal Got-ten en forum-men
Heel vroeger was ik lid van de MacGG, dat was een gave tijd..
Stonden een hele rij plusjes op een tafel en kon je voor 3 gulden per
floppy shareware downloaden...
Later werd ik ook lid van spidernet, deze bestaat nog wel maar op een erg laag pitje...
Stonden een hele rij plusjes op een tafel en kon je voor 3 gulden per
floppy shareware downloaden...
Later werd ik ook lid van spidernet, deze bestaat nog wel maar op een erg laag pitje...
Een paar jaar geleden ben ik'ns een jaartje lid geweest van Klokhuis, maar dat was toch echt niets voor mij. Als je'n beetje geavanceerd met computers om kan gaan en je klampt je niet vast aan je PPC Mac van voor 2000 dan heb je daar niet veel te zoeken.
Ze doen goed werk hoor, maar ik viel duidelijk niet binnen hun doelgroep
Ze doen goed werk hoor, maar ik viel duidelijk niet binnen hun doelgroep
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
nee, dat is vaak zo.. dat kan inderdaad erg vervelend zijn...
ontopic: tsja ik heb hier geen google, maar mijn zoekactie had zoiets geweest: Macintosch+tijdschrift
ontopic: tsja ik heb hier geen google, maar mijn zoekactie had zoiets geweest: Macintosch+tijdschrift
Pagina: 1