Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138092

Topicstarter
Ik heb pasgeleden een andere auto gekocht. Daarin zit op dit moment een Nokia Carkit CARK-91 geschikt voor de Nokia 6310. Nu heb ik zelf een Nokia E50 en een CR-66 houder van Nokia. Kan ik de huidige carkit zo ombouwen dat ik mijn E50 icm met de CR-66 kan gebruiken?

Foto van de huidige kit:

Afbeeldingslocatie: http://www.nostalgica.nl/6250_69HLGD_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:25

Soggy

vroemmmm

Toevallig heb ik gisterenavond wat opgezocht voor dezelde carkit, maar dan voor een Nokia 6680. Volgens mij heb je een Nokia CA-55 converter nodig. Deze maakt je Cark-91 geschikt voor de nieuwere toestellen die gebruik maken van een zgn pop-port.

Hiermee kun je de houder aansluiten op de carkit.

If it works, tweak it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138092

Topicstarter
Soggy schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:01:
Toevallig heb ik gisterenavond wat opgezocht voor dezelde carkit, maar dan voor een Nokia 6680. Volgens mij heb je een Nokia CA-55 converter nodig. Deze maakt je Cark-91 geschikt voor de nieuwere toestellen die gebruik maken van een zgn pop-port.

Hiermee kun je de houder aansluiten op de carkit.
Heb ik idd ook gelezen, maar converter schijnt dan net weer niet geschikt te zijn voor de CR-66 houder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197587

klopt inderdaad de ca-55 is maar voor een beperkt aantal houder geschikt.

het beste is om of een bluetooth carkit te pakken of eentje van thb omdat deze uitwisselbare bakjes hebben van vrijwel alle merken

iedereen die een cark 91 gekregen heeft zit met hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3225

Anoniem: 197587 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:32:
klopt inderdaad de ca-55 is maar voor een beperkt aantal houder geschikt.
Dit is niet waar. De uitgang van de ca-55 is een pop-poort uitgang. Je kan deze gewoon gelijk in je telefoon stoppen. De ingang van de houder is een pop-poort ingang. Je verlengt dus gewoon de kabel door de houder te gebruiken. Ik heb exact deze config draaien.