[RCT3] Installeren onmogelijk na verplaatsen mijn documenten

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Hallo,

Ik had RollerCoaster Tycoon 3 incl. Soaked (Dolle waterpret) geinstalleerd, maar nadat ik Mijn documenten had verplaatst naar E:\ kon hij niet meer opslaan of parken laden, daarom had ik RollerCoaster Tycoon 3 opnieuw gedeinstalleerd, maar nu blijft Soaked er staan, en zegt dat ik eerst RCT 3 moet deinstalleren om deze weg te halen, maar dat heb ik al lang gedaan.

Ik heb ook nog eens alle files gedeleted van RCT... Maar hij blijft er staan, en kan hem nu niet meer installeren ....

Ivo

Verwijderd

Volgens mij is het handiger om in dit geval eens om op de website van de speluitgever naar een oplossing te zoeken of vragen.

Een hoop spellen werken tegenwoordig met de Mijn documenten map en het gaat 9 van de 10x mis hierdoor..

Mogelijke oplossing: deinstalleer eerst soaked, dan RCT, reboot, Zoek naar restanten van de game en zet je mijn documenten terug naar de oorspronkelijke plek. Probeer de game opnieuw te installeren. Kijk op de website van de speluitgever of je het pad van de savefiles directory kunt aanpassen :)

Een aantal installers kunnen overigens niet omgaan met een aangepast mijn documenten pad. Ik gebruik bijvoorbeeld ook mn F: als documentenmap, maar met een aantal games kreeg ik dan de melding dat de windows installer een fout had gevonden en de installatie niet kon worden uit gevoerd.
Zette ik het pad van mijn documenten tijdelijk terug naar de oorspronkelijke locatie.. en alsof ik kon toveren.. alles werkte :)

• SOEPSTENGEL13
Soaked kan ik niet deinstalleren. Want hij is al gedesinstalleerd even als RCT.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijder de registersleutels.

• SOEPSTENGEL13
Oke, maar waar staan die precies?

• SOEPSTENGEL13
Oh, het is gelukt via CCleaner, alleen lukt het niet om RCT opnieuw te installeren, want ik krijg een Error message. Ik heb even opgezocht wat dit betekende, maar op dit op te lossen is alleen mogelijk voor XP, geen Vista :(

http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q108167

EDIT: Toch maar geprobeerd voor XP en ja! Hij installeert nu wel!

[ Voor 11% gewijzigd door SOEPSTENGEL13 op 27-04-2007 16:18 ]

Pagina: 1