Ik heb nu al een tijdje een Compaq Presario 5000 v, maar deze was toen ik hem kocht al redelijk verouderd. Ik heb ondertussen het 512 mb mb geheugen verhoogd met nog eens 512 mb, maar de videokaart wil niet meewerken. Het is een Ati radeon X200, die dus 128mb shared memory heeft. Nu heb ik dus de vraag of een videokaart in een laptop ook te vervangen is? En als dat zo is, is dit dan gebonden aan het merk? Dus dat ik bijv. weer een Ati kaart moet kopen?
Nopes... Tenzij je erg goed kunt solderen
Verwijderd
idd, wat nog een oplossing is, er bestaan van die Exerne kastjes waar je een pci-e kaart in kunt drukken voor je flaptop. dan krijg je wel ziek veel performance erbij
Laptop's met MXM slot kunnen dat, maar jij hebt onboard -> dat gaat neit. No luck
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Hier wou ik graag op in gaan:Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:38:
idd, wat nog een oplossing is, er bestaan van die Exerne kastjes waar je een pci-e kaart in kunt drukken voor je flaptop. dan krijg je wel ziek veel performance erbij
Hoe waar wanneer !? tell meh! Dit zou een ideale uitkomst zijn voor iedere laptop. Hoe wordt zoiets aangesloten, wat kost het, waar kan je dit weg halen, of is je informatie nog van een tijd geleden dat het in opkomst is? Of is het er al?
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
Verwijderd
Ik zal even voor je zoeken, er stond laatst zoiets op tweakers. ik edit m'n post asap
edit;
nieuws: Asus XG Station voegt pci-express aan laptop toe
nieuws: AMD 'Lasso' strikt volwaardige videokaart aan notebook
Er was nog een kastje, heel makkelijk, gewoon zo'n pci-e sleuf, niks geen ombouw, maar die kank zo 1,2,3 niet weervinden....
edit;
nieuws: Asus XG Station voegt pci-express aan laptop toe
nieuws: AMD 'Lasso' strikt volwaardige videokaart aan notebook
Er was nog een kastje, heel makkelijk, gewoon zo'n pci-e sleuf, niks geen ombouw, maar die kank zo 1,2,3 niet weervinden....
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 09:55 ]
ATi LassoPsychoHellDude schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:49:
[...]
Hier wou ik graag op in gaan:
Hoe waar wanneer !? tell meh! Dit zou een ideale uitkomst zijn voor iedere laptop. Hoe wordt zoiets aangesloten, wat kost het, waar kan je dit weg halen, of is je informatie nog van een tijd geleden dat het in opkomst is? Of is het er al?
ATi LassoVerwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:51:
Ik zal even voor je zoeken, er stond laatst zoiets op tweakers. ik edit m'n post asap
Verwijderd
Idd.... maar was nog iets, ma kank nie weervinde ghehe
toch zonder adapter zijn deze dingen niet aan te raden, vreten stroom namelijk
Pagina: 1