B&W speakers(voor welke moet ik gaan sparen)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
ik heb nu een stelletje DM2's van mn pa teleen gehad, maar hij wil ze natuurlijk ooit terug :P ik zit af en toe een beetje op marktplaats te turen en dan zie ik dat er voor de dm220 heel weinig gevraagt wordt vaak. deze heeft 2 woofers.. maar ik vraag me af hoe dit zal gaan klinken als ik de dm2's gewend ben.. ik bedoel had B&W in die tijd misschien een dipje?(dat die zo goedkoop weggaan), misschien is het alleen het disign hoor :P maar dat weet ik nu dus niet. Ik denk dat ik vooral op het laag gericht ben met luisteren

Ik zou dus graag van jullie weten wat voor soort speaker ik zoek als ik geluid wil als mn pa's dm2 speakers.

is dit er uberhaupt wel?

weer zo'n vraag :*)

Maargoed mijn budget: Als het kan onder de 200 euro(marktplaats natuurlijk) maar anders spaar ik even door :P ook goed

[ Voor 3% gewijzigd door Hrugnir op 26-04-2007 07:58 ]

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Er staan op dit moment 4 setjes DM2(a)'s te koop op MP. Lijkt me dat je er wel een setje voor 200 moet kunnen scoren. Weet je wel zeker dat je pa ze terug wil hebben??

Ik heb er zelf 3 in de surround installatie in de huiskamer staan (linksvoor, rechtsvoor en center). Uitstekend geluid maar ze zijn qua uiterlijk wat onelegant en bonkig naar moderne maatstaven. Vandaar mijn vraag.

Misschien doe ik ze zelf dus ook nog weg, maar zie maar eens iemand te vinden die er 3 wil hebben >:)

[ Voor 7% gewijzigd door joopv op 26-04-2007 08:16 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

'T beste is om de speakers gewoon een keer te beluisteren voor je ze koopt. Ook bij 2e hands speakers moet dat geen probleem zijn. Misschien kom je nog wel veel mooiere dingen tegen. Uiteindelijk moet jij de speakers mooi vinden, en niet een van ons.

Lees ff Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.