Toon posts:

Firefox onthoud schermpositie niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na een (java) crash onthoud Firefox(2.0.0.3) plotseling zijn startpositie op het scherm niet meer.
Hij start wel op, en werkt, maar opend links op mijn scherm en in de verkeerde afmetingen ipc centraal in beeld..

Ik vermoed dat er wellicht ergens een registry instelling verkeerd staat.

wie o wie weet de oplossing ?

bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

ik heb dit ook af en toe, ik gooi mijn gehele profiel weg (heb een backupje )

dat werkt altijd, (of er een iets minder rigoreuze oplossing is weet ik helaas niet)

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij ligt dit probleem altijd bij je window-manager [Windows] en niet bij de applicatie. Wat vaak wil helpen is de applicatie starten; positioneren [niet maximaliseren], afsluiten en zorgen dat alle processen dood zijn [geen autostarter oid laten draaien dus] en dan opnieuw de applicatie opstarten; dan zou Windows het weer moeten begrijpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reaktie..

inmiddels eea opgelost en wel zo :

explorer/tools/folder options/view/ Show hidden files and folders aangevinkt.

C:/document and settings/admin/application data/mozilla/firefox/ profiles.ini weggegooid.

daarna PC opnieuw opgestart en Firefox gestart, deze is nu 'maagdelijk' en onthoud weer alles dus ook zijn schermpositie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Heb dit probleem ook gehad en heb het op dezelfde manier opgelost als jij gedaan hebt.

99pixels.nl