The devil is in the details.
Je zou natuurlijk dit overzicht 's kunnen updatenHahn schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:04:
Teveel om op te noemen. Als je er niet in kan is het misschien ook wel de bedoeling dat je er niet (alles) van weet?
[GoT] Afkortingen & Uitleg
And I'm the only one and I walk alone.
Neuh, is meer een principe kwestie (wat, houden jullie geen notes bij van usersHahn schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:04:
Teveel om op te noemen. Als je er niet in kan is het misschien ook wel de bedoeling dat je er niet (alles) van weet?
Zo te zien is het nog steeds actueelPromoX schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:06:
[...]
Je zou natuurlijk dit overzicht 's kunnen updaten.
[GoT] Afkortingen & Uitleg
Jij zou toch zeker moeten weten dat bijvoorbeeld General Chat uitgebreid is
And I'm the only one and I walk alone.
Zijn wel enkele dingetjes veranderd ondertussen
The devil is in the details.
Hehe , tja vervoer heb ik ook wel opgemerkt... helaas zijn de "uitdagingen" in de andere techfora wat afgenomen sinds de vorige eeuw ('99)PromoX schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:09:
[...]
Jij zou toch zeker moeten weten dat bijvoorbeeld General Chat uitgebreid is.
Voor de net geregistreerde gebruiker zijn de GC fora op Werk en Inkomen en Wetenschap & Levensbeschouwing na niet zichtbaar. Dat wil zeggen dat ze dus de volgende fora niet kunnen zien:Tot de HK krijg je toegang na dat aan te vragen, tot Area 61 als je wordt voorgedragen door meerdere crewleden, en tot de andere fora als je meer dan 30 dagen geregistreerd bent en meer dan 50 posts hebt gemaakt. Dit alles staat echter ook allemaal duidelijk uitgelegd in de Lieve Adjes FAQ en Policysoepkip schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:02:
Even een kort vraagje tussendoor over de (voor mij) hidden subfora, welke waren dat nu ook alweer ?
HK (ode kroeg), area 61 en.....
Daarnaast zijn er voor de crew ook nog 's een heleboel fora, waartot je tot een deel toegang hebt afhankelijk van je functie. Er is voor zover ik weet geen één crewlid dat toegang heeft tot alle 20+ crewfora
Daniël, Femme en Roelant kunnen, naar ik mag aannemen, toch echt overal in.JHS schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:33:
Daarnaast zijn er voor de crew ook nog 's een heleboel fora, waartot je tot een deel toegang hebt afhankelijk van je functie. Er is voor zover ik weet geen één crewlid dat toegang heeft tot alle 20+ crewfora. (Nouja, sommigen kunnen zich wel overal toegang tot géven, maar dat is wat anders natuurlijk
.)
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
De vraag is of ze dat ook daadwerkelijk willen-NMe- schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:27:
[...]
Daniël, Femme en Roelant kunnen, naar ik mag aannemen, toch echt overal in.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 15% gewijzigd door Thrillseeka op 27-04-2007 12:47 ]
Lekker zijn is een gave :)
Ik mis er toch wel een
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Het was ook slechts een blik wat ik erop heb geworpen. Zoals je ziet kan ik niet gooien
Ergens de mogelijkheid hebben om mee te kúnnen lezen en jezelf daartoe ook rechten geven zijn twee verschillende dingen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
kees heeft geen interface nodig.. die leest got elke dag recht uit de DB, dus die fora ook wel
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Waarom zou je de toegang aanzetten tot delen waar je inhoudelijk niets mee te maken hebt of geen interesse in hebt?soepkip schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:14:
Dus als ik het goed begrijp zijn er fora waar men zelf niet inkan, maar wel zelf de rechten kan toewijzen om er in te kunnen, maar men dit niet doet omdat men de inhoud niet kent
De technische mogelijkheid is er voor de systeembeheersers maar of zij zitten te wachten op zoveel randinformatie is de vraag. Los van het feit dat een systeembeheerser niets te zoeken heeft in een topic over een beleidsvraag in SG om maar eens wat te noemen
Zover ik weet kunnen ze niet in DoktersTeam-NMe- schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:27:
[...] Daniël, Femme en Roelant kunnen, naar ik mag aannemen, toch echt overal in.