☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
abonnee abonnement.
[ Voor 22% gewijzigd door Guardian Angel op 25-04-2007 22:06 ]
ARME AOW’er
Of kan ik nu beter bij Pearle een nieuwe bril I-Deallen dan
Ideal maakt het geld ook niet meteen over... duurt even lang als wanneer jij het gewoon over maakt.. maar met Ideal, weet het bedrijf zeker dat het geld onderweg isAriën Clay schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:04:
Geen gedoe met geld overmaken wat te lang duurt, aangezien I-Deal volgens mij meteen het geld overmaakt.
Misschien moet de tekst iets worden aangepast, maar het lijkt er idd wel opAbonnement afsluiten
Abonnementen kunnen online afgesloten worden via Shop.tweakers.net. De betaling wordt uitgevoerd via de geïntegreerde betaaldienst van Triple Deal Payment Services. De beschikbare betaalmethoden zijn credit-card, bank overboeking, ABN AMRO Internet Bankieren, Girotel Online, Rabo Direct Betalen, Rabobank Internet Bankieren en SNS Bank Online.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ARME AOW’er
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dan lijkt me dit ook wel voldoende...
Ik zal nog even een nachtje slapen of ik abbo ga worden
ARME AOW’er
Ik denk het eventjes te testen et voila, de e-mails rollen weer binnen en ik kan wéér betalen en ben dan abonnee tot heel ver in de toekomst. Ik weiger gewoon te betalen.
En als Robin hetzelfde heeft gedaan is'tie ook de klos, de sigaar, de pineut, de... oh nee, dat mag niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Guardian Angel op 25-04-2007 22:21 ]
ARME AOW’er
En Guardian Angel: Je bent niet verplicht tot betalen als je een betaal venter krijgt
Wel apart dat er niet gecontroleerd wordt dat je al abbo bent
Iets voor de Devtrack
Volgens mij zit er wel in de API van Triple Deal zoiets die aangeeft dat je betaald hebt, dat er dan een actie bij tweakers wordt gedaan (Abbonee rechten etc..).
I-deal werkt wel handig, trouwens. Vandaag nog een Flodder DVD box betaald..
[ Voor 59% gewijzigd door AW_Bos op 25-04-2007 22:37 ]
En er zit niet voor niks een knopje met 'Annuleer' op die pagina.
[ Voor 17% gewijzigd door Robin op 25-04-2007 22:45 ]
Ik heb niet op een annuleerknop gelet en nu al abonneren tot en met 2009 lijkt me wat overdrreven.
Aanvulling:
Maar zojuist kwam er een e-mail van Triple-deal dat ik nog geen betalingsactie heb gedaan. De link in de email volgend kon ik alsnog annuleren.
[ Voor 60% gewijzigd door Guardian Angel op 25-04-2007 23:33 ]
ARME AOW’er
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Behalve als je geen abonnee bent natuurlijk en dat is de TS nog niet.silverstorm schreef op donderdag 26 april 2007 @ 01:27:
Vragen over abo's etc horen niet in /15 maar in /63
ARME AOW’er