Toon posts:

Beeldscherm virtual splitsen

Pagina: 1
Acties:
  • 738 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al op got gezien en ik zag ook dat er verschillende topic's gesloten waren omdat het onduidelijk was maar toch probeer ik het.

Ik heb een breedbeeld tft scherm en heeft bijna de breedte van 2 beeldschermen. Aangezien ik nu heel vaak vensters naast elkaar sleep zou ik graag willen dat ik mijn beeldscherm virtual kan splitsen je moet het zien als een computer met 2 beeldschermen dus met de taakbalk op het ene deel van het scherm en aan het andere deel het stuk waar je de vensters naar toe kan schuiven. Is dat mogelijk welk programma moet ik hiervoor gebruiken.

Mijn besturingssyteem is vista
Ik heb zelf al wat gezocht maar niks opgeleverd en handmatig dit doen is niet handig.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 11:34

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Uhm ik snap niet echt het nut. Der zijn juist mensen met twee beeldschermen die het liefst in jouw situatie zouden willen zitten..? Daarnaast kun je windows perfect 50/50 delen op je scherm (doe maar eens rechtermuisklik op een groep windows). Geen speciale software truukjes voor nodig.

[ Voor 37% gewijzigd door Dukey op 25-04-2007 21:25 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Dukey schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:24:
Uhm ik snap niet echt het nut. Der zijn juist mensen met twee beeldschermen die het liefst in jouw situatie zouden willen zitten..?
ik wil geen 2de beeldscherm maar wel de functionaliteit van een 2de beeldscherm dus dual kunnen werken.

• gemini85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-07 14:46
Ik zie idd het nut niet, maar toch.

Met het programma ultramon kan je per programma een positie opgeven waar het venster moet verschijnen, misschien is dat wat voor je

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:22
Ik herken dit wel. Bijvoorbeeld 2 verschillende taakbalken, maar geen stomme 5cm bezel tussen die balken in. Ideaal, maar nog niet bedacht...

Verwijderd

Topicstarter
lolgast schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:26:
Ik herken dit wel. Bijvoorbeeld 2 verschillende taakbalken, maar geen stomme 5cm bezel tussen die balken in. Ideaal, maar nog niet bedacht...
Precies dat bedoel ik!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:26:
[...]

ik wil geen 2de beeldscherm maar wel de functionaliteit van een 2de beeldscherm dus dual kunnen werken.
Ik wil graag een V8 zonder acht cilinder in mijn auto te hebben, kan ik die 4 cilinders misschien in tweeën zagen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:27:
[...]

Ik wil graag een V8 zonder acht cilinder in mijn auto te hebben, kan ik die 4 cilinders misschien in tweeën zagen?
Moet z'n reactie nou? Ik heb namelijk gehoord dat het wel moet kunnen. Zie het als alcohol 120 die maakt ook een virtual cd rom station dan moet dit ook kunnen.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ik het zo lees..
je wilt je schem opsplitsen zodat je dingen van de ene kant naar de andere kan slepen ???
Ehh... dat kan toch ook zonder op te splitsen ?

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-04 12:36
Ook het programma Gridmove
is erg handig als je bijvoorbeeld meerdere vensters op een vooraf ingestelde positie op je scherm wilt.

Uit de ts van het syncmaster 226BW topic

• gemini85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-07 14:46
ff googelen

Splitview
Pagina: 1