Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Reactie bij Shopsurvey verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen maandag heb ik een reactie geplaatst bij de TopVision shopsurvey waarin ik aangaf ontevreden te zijn over de afhandeling tot nu toe. Dit bericht is verdwenen en graag zou ik horen waarom dit bericht is verwijderd.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als wij iets verwijderen van de frontpage wat geplaatst is door een bezoeker, dan wordt hij/zij via de mail daar van op de hoogte gebracht. Zo te zien heb je van een collega op je planet-nl-mailadres een e-mail gehad met uitleg waarom de survey verwijderd is. Door op de replyknop te klikken kan je hem om uitleg vragen. Dergelijke vragen worden via de e-mail afgehandeld en niet via het forum :).

Verwijderd

Topicstarter
Robin schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:58:
Als wij iets verwijderen van de frontpage wat geplaatst is door een bezoeker, dan wordt hij/zij via de mail daar van op de hoogte gebracht. Zo te zien heb je van een collega op je planet-nl-mailadres een e-mail gehad met uitleg waarom de survey verwijderd is. Door op de replyknop te klikken kan je hem om uitleg vragen. Dergelijke vragen worden via de e-mail afgehandeld en niet via het forum :).
Ik had helaas een inmiddels vervallen mailadres in mijn profiel staan, waardoor de mail met reden niet is aangekomen. Adres is overigens inmiddels rechtgezet.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Mail nogmaals verstuurd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

En inmiddels heb je een kopie ontvangen dan als het goed is :)

Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn, dan kan je eenvoudigweg reageren op de verstuurde e-mail.