Toon posts:

Geen completie via news.kpnplanet.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Help!

Sinds 2 weken kan ik via Newsleecher geen files meer downloaden uit de nieuwsgroepen met de newsservers van kpnplanet. Kent iemand dit probleem sinds kort ook? Ken iemand een oplossing of de oorzaak van het probleem?

Bij voorbaat dank.

Greetz
Jeroen

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Volgens mij is die newsserver nooit echt bruikbaar geweest voor binaries.

Je zal moeten gebruikmaken van nova (volgens mij ook bereikbaar voor KPN klanten) of een commerciele nieuwsprovider

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

DJSmiley schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:48:
Volgens mij is die newsserver nooit echt bruikbaar geweest voor binaries.

Je zal moeten gebruikmaken van nova (volgens mij ook bereikbaar voor KPN klanten) of een commerciele nieuwsprovider
Ik was van mening dat alle binarie servers in het de KPN bestand (op xs4all na) al verwezen naar nova.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Server is altijd prima bruikbaar geweest. Ik was een van de eerste met ipb. Nooit problemen gehad.

Met Astraweb geen probleem.

Bij nova hetzelfde probleem, scannen, maar niks downloaden...... KPN kent geen storing, maar ondersteunt natuurlijk niets.

??

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 22:57 ]

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:17
je weet zeker dat de files niet te oud zijn? De retentie van Nova is namelijk dramatisch laag.

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:31
heuker schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:33:
je weet zeker dat de files niet te oud zijn? De retentie van Nova is namelijk dramatisch laag.
Valt wel mee, eerder gemiddelde retentie (5 dagen), wat verwacht je anders van een gratis server?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Maksvr schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:36:
[...]

Valt wel mee, eerder gemiddelde retentie (5 dagen), wat verwacht je anders van een gratis server?
Dat wou ik zeggen. Astraweb (of andere payserver) vergelijken met een ISP zijn binary's server gaat een beetje mank.

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 26-04-2007 10:40 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Gunner schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:39:
[...]

Dat wou ik zeggen. Astraweb (of andere payserver) vergelijken met een ISP zijn binary's server gaat een beetje mank.
Och, hangt ook heel erg van de provider af hoor.

Bij Demon had iedereen een lekkere newsserver (geleverd door supernews ofzo)
Bij TweakDSL gaat de newsserver nu naar 100 dagen retentie.
Bij Xs4all heb je newszilla, ook niet slecht geloof ik.

Dus je hoeft niet altijd naar een payserver over te stappen, je kan ook gewoon een provider kiezen die het standaard al heeft.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gizz schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:42:
Dus je hoeft niet altijd naar een payserver over te stappen, je kan ook gewoon een provider kiezen die het standaard al heeft.
Toen ik bij XS4ALL zat gebruikte ik ook Giganews en echt heeel sporadisch Newszilla ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1