Toon posts:

dutchtone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ericson telefoon met dutchtone abbenement.wat vinden jullie van dutchtone en is er een manier waardoor ik er ook een andere kaart in zou kunnen doen

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
:? Internet & telefonie misschien?

Maarre, Dutchtone is wel goed hoor en voor een andere kaart moet je je toestel unlocken.

Verwijderd

ja maar hoe kan ik mijn toetsel dan unlocken

Verwijderd

Ik heb ook Dutchtone...ik vindt t jammer dat ik op sommige plaatsen erg slecht bereik heb.

bv in kleine afgelegen plaatjes wil het berijk nog wel is kutje zijn

Maar ze zijn bezig met het verbeteren van die dingen dus het kan alleen maar beter worden..verder is er niks mis mee

• _Gump_
  • Niet online
Op dinsdag 06 februari 2001 21:18 schreef skools het volgende:
ja maar hoe kan ik mijn toetsel dan unlocken
Gewoon effe zoeken op internet, http://cgi05.planet.nl/aanbod/planet/living/telefonie_en_televisie/ ofzo.
De meesten vragen er rond de 25,- voor.

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

ok... mijn siemens toestel met dutchone abo ben ik dus kwijtgeraakt op innercity.. had hem niet verzekerd das m'n eigen fout.. maarjah dat boeit dus niet.. wil ik kijken of ik dus het abonnement kan laten overzetten op een ander nummer... zeggen ze bij belcompany dus dat ik moet bellen (*^%@#*^%@#) naar dutchtone, magoet aan de lijn zeiden ze dat het kon en dat ik naar de winkel moest gaan waar ik het abo had afgesloten... :? ik dus weer terug naar belcompany !? in de winkel daarzo bellen die gasten naar dutchtone.. zeggen ze daarzo tegen hun dat ik schriftelijk mijn verzoek moet inleveren!!! toen werd ik best een beetje boos.. magoet ik w8 daar dus nog steeds op dat ik iets terug krijg :(

mijn mening over dutchtone dus: :(:(:(

verder was ik zowieso ookal niet echt blij met dutchtone.. die 747 lijn (info lijn, waar je je saldo kan opvragen) werkte de hele f*cking maand december niet! dus ik wist niet hoeveel belminuten ik nog over had... en btw die belminuten kloppen voor geen meter! bij het abonnement kreeg ik per maand 180 gratiz belminuten... (tenminste dat zeiden ze in de winkel, en werd ook groots mee geadverteerd) als ik op mijn specificatie kijk klopt daar dus geen ene niks van..

ik had zowieso het contract niet verlengt want het is gewoon bagger als je in de trein zit en je verbinding valt constant weg (kheb ook nog een libertel pre-paid (gelukkig) waarmee ik al die problemen niet heb, maar na veel overwegen toch maar een abo genomen omdat ik nogal regelmatig bel)

ik scheit op dutchtone!

ik kan ook alle negatieve dingen van m'n buurman over dutchtone ook wel gaan posten (ook pas sinds de laatste tijd, via advies van hem heb ik dus ook dutchtone genomen) maar daar zit denkik niemand op te w88..

:r dutchtone

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

Ik zal even eerlijk zijn over dutchtone:

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Das gewoon eerlijk

Verwijderd

Laat ik ook eerlijk zijn over Dutchtone:
Ik ben er toch echt heel tevreden over hoor... prima bereik, zeer goede klantenservice, ze zijn alleen altijd wat laat met vernieuwingen (prepay SMS/buitenland)

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 23:24 schreef TheRaptoR het volgende:
Zeer goede klantenservice...
Weet je dat zeker? Ik hoor, en weet uit eigen ervaring dat de klantenservice van Dutchtone de slechtste is van alle vijf de operators. Lange wachttijden, soms brutalen mensen en alles moet schriftelijk.

Ik zelf vind dat de prijs/kwaliteit verhouding bij Dutchtone niet correct is. Toestelprijzen zijn wel erg aantrekkelijk... abonnementsprijzen weer niet. Hun belbundelsysteem is niet helemaal 100% als je het mij vraagt. Ik mag 180 minuten bellen, maar dan weer niet naar mobiele lijnen... heel vreemd. Vooral omdat bekend staat dat mobiele bellers vaak naar een andere mobiele aansluiting bellen. Nogal misleidend, vind ik zelf.

Wat ik heel goed vind aan Dutchtone is hun Rekeninginfolijn. Die is heel goed zelfs. Heel fijn om te weten wat je moet betalen, nadat je een avondje iets te ruig met je mobieltje bent omgegaan.

Jammer is dat Dutchtone vaak laat is met services als WAP, SMS en eMail aanbieden. Vooral prepaid moet lang wachten tot ze iets mogen. Toch jammer.

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Sebastard overdrijf niet zo over de klantenservice, ok tis niet zo goed maar ook niet zo zoals jij het probeerd weer te geven. Het ergste van de klantenservice is omdat de wachttijden zo lang zijn.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Pagina: 1