[Windows 2003 Terminal Server] kan driver niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-02 08:59
Op een externe locatie werken enkele werknemers met een HP 2210 All in One.
Omdat deze drivers nog niet op de terminal server stonden dacht ik dat even snel te doen alleen loop ik tegen het volgende probleem. Alle Inf bestandjes die bij de driver zitten werken niet. Ik heb gegoogled op HP 2210 All in one on Terminal Server maar dit bracht alleen een bruikbare topic op op de HP support forums alleen hier hebben ze het op Citrix maar deze manier werkt niet op W2k3.

Bij voorbaat dank.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat krijg je dan voor foutmeldingen? Heb je wel drivers voor 2003 gedownload?
Misschien zou je om van een groot deel der HP printproblemen af te komen de universal driver knnen gebruiken. Alleen werkt die in principe met laserjets, maar misschien ook met jouw modelletje. Is iig het testen waard denk ik: http://h20338.www2.hp.com...e/342988-0-0-225-121.html

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

En anders kun je met behulp van de Microsoft terminal server printer redirection tool (oid) de HP 2210 koppelen aan een bestaande Laserjet driver. Over het algemeen werkt dit vrij aardig.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ook wel eens mee zitten spelen inderdaad, moet je natuurlijk nog wel alsnog even testen met welke driver alles goed gaat :P
Download details: Terminal Server Printer Redirection Wizard Tool

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
in de hp printingpapers staat ie als 'not tested' en dat je de deskjet 5550 driver kan probereren

wat je ook kan doen is de HP universal driver er tegen aan plakken: http://h20338.www2.hp.com...e/342988-0-0-225-121.html

A wise man's life is based around fuck you