[iPod mini] Probleem met opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Hallo,

Ik heb een probleem met een ipod mini. Deze ipod is niet van mijzelf en weet ook niet of er van te voren iets mee gebeurd is. De ipod gaf bij opstarten een mapje met link naar de support pagina van apple, hier ben ik echter niet veel wijzer geworden. Ook de computer las de ipod niet meer in. Nu heb ik met verkenner op de ipod gekeken en alles was leeg, als wanhopige poging heb ik mijn ipod nano software gekopieerd naar de ipod mini, dit had als resultaat dat de computer hem wel weer kan inlezen, maar ik krijg de ipod nog steeds niet opgestart. Blijf het mapje met de link krijgen. Ik ben bezig met het draaien met ipod recovery software, maar betwijfel of dit de manier is. Ik heb al geprobeerd te resetten enz, maar dit heeft geen zin.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen om de ipod weer draaiende te krijgen, de garantie is allang verlopen dus dat is geen optie.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
Je kunt vanuit iTunes (versie 7.1 en hoger) of met een oudere Apple iPod updater je software terugzetten (Restore). Hiervoor download je de software, sluit je iPod aan, en klik op Restore (Herstel in een nederlandse versie?).

Dan zou het weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
Ik kan herstellen selecteren voor de ipod, maar als deze afgelopen is krijg ik weer de melding dat ik moet herstellen en zo blijft het maar doorgaan. Ik heb ook geen keuze uit de meerdere restore opties die er zouden moeten zijn, wel bij mijn nano maar niet bij de mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 20:16

dlmh

Lo-Fi

Heel waarschijnlijk is de harddisk kaduuk....

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
Ik heb al veel geprobeerd, maar denk ook dat het zoiets is. Donder em wel weg, iig bedankt