PC wilt niet booten

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• A-J
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-04 21:14
Vervolg op : Opstart probleem

Sorry, maar modjes hier zijn nogal snel geneigd om dingen te sluiten... en geef me maar een waarschuwing of ban als je echt een grote jongen bent of w/e, idc!
Dat ik niet antwoordde op de vragen van als "CLR_CMOS gecontroleerd?" betekende dat ik het al gedaan had. Alle connectoren enzo zijn goed aangesloten en heb al een CMOS CLR gedaan. (zonder mobo batterij eruit te halen btw).

Zoals ik al zei kan ik helaas geen andere videokaart proberen, maar ik ga vanavond een andere voeding erin hangen en kijken wat er gebeurt.

CPU-koelers die ik geprobeerd heb, zijn Artic Alpine 7 Aluminiumen Coolermaster Susurro Koper.

Een ander vraagje trouwens: iemand een idee waar ik sata drivers kan vinden voor de nForce4 SLI16 chipset die ik op een diskette kan gooien, zodat ik windows kan installeren? Asus heeft de nare gewoonte deze diskettes niet meer mee te leveren en ze je zelf te laten maken via hun meegeleverde cd-rom... maar nu pakken helaas al mijn computers die nog voorzien zijn van diskette de cdrom niet (willen hem niet afdraaien). Heb al op de nivida/ asus site en google gezocht, maar kon niets vinden.

WP: PUHZ-SHW112YAA + EHSC-VM2D en PV: 8355 Wp

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
De floppy drivers zitten in de chipset drivers en kan je niet los downloaden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sorry, maar modjes hier zijn nogal snel geneigd om dingen te sluiten... en geef me maar een waarschuwing of ban als je echt een grote jongen bent of w/e, idc!
Wat wil je nu met zoiets bereiken behalve nog een slotje :?

Zie verder ook:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En nog los van bovenstaande voldoet deze topicstart van geen kanten aan het
PMG Beleid

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.