Microsoft kan geen hardware maken

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Vandaag is er bij mij weer us een microsoft muis naar de klote gegaan. |:(

Ook zijn bijna alle microsoft muizen die wij op het werk hebben na ongeveer 1 jaar versleten. Of het zijn de scrollbuttons of de knoppen blijven hangen je kent het wel ;)

Thuis heb ik zo'n Microsoft toetsenbord met extra knopjes (waarmee je koffie kunt zetten enzo :+ ) die ook kuren vertoond (af en toe werkt het toetsenbord ineens niet meer en dan magin ik de PS/2 connector er opnieuw in en uit pluggen)

Toevallig ken ik heel wat mensen met hetzelfde toetsenbord die precies hetzelfde probleem hebben.

Kortom Microsoft kan gewoon geen hardware maken. Nah ja in ieder geval geen muizen en toetsenborden :(

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Verwijderd

Ik ben verliefd op m'n IntelliExplorer. Hij is niet kapot en ik mishandel hem hard.

Verwijderd

Waarom koop je ze dan?

Ik heb trouwens ook ms spul, maar geen problemen

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik heb bijna de neiging te zeggen dat m'n MS hardware het beter doet dan m'n MS software. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Muizen - Logitech
Keyboards - Keytronic

• pjonk
  • Laatst online: 29-12-2025
Op dinsdag 06 februari 2001 21:08 schreef Hyp Hyper het volgende:
Ik heb bijna de neiging te zeggen dat m'n MS hardware het beter doet dan m'n MS software. :)
Microsoft heeft in ieder geval wel invloed op de hardware die gebouwd wordt.
Zonder Microsoft zou er bijvoorbeeld nooit een Windows toets zijn uitgevonden.

Ach ja straks krijg je Linux toetsenborden met een Pinguin toets ofzow :)

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Verwijderd

Ik boycot ms zoveel mogelijk:(

Ik bedoel maar, windows...

• aatos
  • Laatst online: 17:08
Op dinsdag 06 februari 2001 21:22 schreef newby het volgende:
Ik boycot ms zoveel mogelijk:(

Ik bedoel maar, windows...
als je flames wilt kan je beter naar een ander forum gaan..

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 21:03 schreef JonkieXL het volgende:

Kortom Microsoft kan gewoon geen hardware maken. Nah ja in ieder geval geen muizen en toetsenborden :(
Integeneel, als er een ding is waar Microsoft wel goed in is, is het wel hardware. Was hun software maar van even goede kwaliteit... |:(

Zo goed is hun hardware zelfs, dat je je gaat afvragen of ze zich niet beter helemaal kunnen terugtrekken uit de softwaremarkt en verder zouden doorgaan als een soort Logitech... MicroHARD... >:)

(BTW, ik vind desondanks dat Logitech vaak mooiere producten maakt, de optical muizen van Logitech zijn het mooist... :P )

Verwijderd

M$ maakt goed hardware --> Ik heb het M$ Digital Soundsystem 80 en ben er erg tevreden over.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben absoluut geen liefhebber van MS, maar ik gebruik reeds 3 jaar probleemloos een MS Natural Keyboard, vind ik een fijn toetsenbord, sinds 1/2 jaar heb ik ook een MS IntelliMouse Explorer, ook fijn imho.

• Bigs
  • Niet online
Ik heb eigenlijk een hekel aan MS, maar ik zou niet meer zonder mijn Intellieye Explorer kunnen en dat MS Internet keyboard van mijn broertje is stiekum ook best relaxed (nog zachter dan cherry :))

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:29
Vreet je het op ofzo? Doe al een jaar met mijn MS keyboard, en we hebben hier ook 2 MS muizen die nu 4 jaar zijn. Verder nog zo'n L337 MS Freestyle pro :+

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

M$ maakt goede hardware, al zou ik er niet meteen voor kiezen.

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Ik heb een MS FF Wheel, al twee jaar, naar volle tevredenheid. Ook een MS IntelliExploder en een toetsenbord, en ook zelfs nog een Gamevoice. En ik wil eigenlijk helemaal niets anders meer. Ik blije gebruiker :)

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
ik heb ook alleen maar Microsoft hardware

het is goed spul
ik heb toetsenbord wat Echt kapot is
die heb ik geprobeerd af te fikken

er zit nu een klein bruin vlekje op :D

maar die zooi wil maar niet FIkken!!!

maar Sidewinder,Ms natural keyboard(x2) een een scrollmuisje, het is allemaal MS
en kei goed spul

(btw cola over je toetsenbord=slecht, ook voor MS toetsenbordjes)

Verwijderd

'k heb geen problemen met MS muis. Wel met mijn Keytronic toetsenbord (dat ding kan mie haperen) misschien komt het door mij :?

Verwijderd

Ik had een MS explorer muis. Die heb ik maar aan mijn broertje gegeven. Lichy is nog niks voor mij geef mij maar bally.

En ik heb nog een MS natural keyboard pro. Geen problemen mee, heb hem al een jaar. Heb hem alleen 1 keer effen op nieuw in de ps2 moeten drukken. maar dat was het enige probleem.

Verwijderd

Ik heb liever MS hardware dan Logitech bijvoorbeeld, ik heb een logitecht trackman marble en die is al twee keer kapot gegaan (garantie, dat wel) terwijl mijn MS-keyboard & MS joystick al tijden meegaan!

Verwijderd

Bull.MS-muisen lopen van de logitech band.

Verwijderd

Heb dan wel M$ hardwarde, maar qua toetsenborden blijft Key Tronic toch echt beter: ook voor koffie, cola en ander vocht hebben zij een toetsenbord! Ideaal voor de late-night-user ;)... :Z :z

Verwijderd

Heb bij ons in de pc-zaal hangen ook een stuk of 60 mircosoftmuizen, en ik kan er gewoon NIET mee overweg. Ze zijn vaak net als Word, ze doen niet wat IK wil, en mijn philips, en 2 logitech muizen doen het perfect :)

• Beaves
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Bull.MS-muisen lopen van de logitech band
Dat is pas Bull.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• DSmarty
  • Niet online
MS besteedt de productie wel uit, maar niet aan een bepaalde fabrikant.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik heb iig een Dexxa optical die echt verdacht veel lijkt op die grote optical van Microsoft (die grijze weetjewel), dus helemaal zelf maken doen ze 't niet denk ik :).
Er is een Microsoft Internet Keyboard in bestelling, dat moet er eind van de week zijn. Die borden typen zo heerlijk :). Heb nu een of andere goedkope natural, en natural is wel prettig voor m'n handen, maar m'n aanslagsnelheid is zo laag, daardoor duurt intikken van dingen veel langer en dat schiet ook weer niet op.
En deze plank is beetje versleten, da's pas erg. Entertoets die af & toe blijft hangen, en rotte spatiebalk.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• sampoo
  • Niet online
Op dinsdag 06 februari 2001 21:06 schreef Ne0pHyt3 het volgende:
Ik ben verliefd op m'n IntelliExplorer. Hij is niet kapot en ik mishandel hem hard.
Mijn intelliExplorer voelt zich anders niet meer lekker. De middenknop zit namelijk 90% van de tijdvast. Ik heb gigantisch veel moeite om iets aan te klikken moet ik eerst gaan scrollen tot de knop los komt. :(

Verwijderd

Ik heb een Sidewinder die gewoon niet kapot KAN. In tegenstelling tot 2 Logitech sticks die vanaf 't begin af aan al naar hun mallem**r waren. M'n Intellimuis mag best stuk. Heb toch 5 jaar garantie. He he. Trouwens wel de beste muis die ik ooit had. (En ik heb er VEEL gehad. ERG veel. Waaronder Logitech. Ja dit is een zg. -1 Troll.)

• ConZito
  • Laatst online: 29-07 22:11
Ik vind een muis, toetsenbord, trackbal, joystick, ed. nou niet echt hardware, meer randapparatuur. Maar dat het een keer stuk gaat, das toch vrij normaal. Ik werk al 5 jaar met Compaq toetsenborden, die dingen uit de deskpro serie, die zijn werkelijk waar heerlijk. Deze is al 3,5 jaar oud en tiept als een nieuwe, lkkr stevige veertjes. Die microsoft dingen hebben dat ook, Logitech weer minder. Heb er naast een prachtige logitech muis met teveel knoppen, wegens het slopen van me Logitech optical, gooie hem tegen me moeder aan, dat sensorlichtje gevalletje naar de klote :(

Verwijderd

Ik heb een MS racing wheel, maar dat ding doet het voor geen meter!! :(

Zelfs MS Hardware (stuur) werkt niet in WinMe met een MS spel (Midtown Madness) :'(

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MS intelli
MS intelli explorer
MS Inet Keyboard Pro
MS Strategic Commander

allemaal USB allemaal perfect, alleen me keyboard moeten vervangen omdat me broer er een hele fles bier in heb laten vallen en dat heb toen een nacht gestaan, voordat ik er weer achter ging zitten en er geenhol meer klopte van toetsaanslagen :(

zeer tevreden vor MS hardware, vind alleen de sidewinder joysticks een beetje fragiel, maar dat komt mischien omdat ik een (oude) Thrustmaster gewend ben

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• mvds
  • Laatst online: 16:38

mvds

Totally awesome!

De meeste problemen met (standaard, geen optical) muizen van welk merk dan ook word nog steeds door vuil veroorzaakt hoor. En aangezien veel tweakers zo'n beetje bij hun pc wonen en dus ook eten snacken en dergelijke zal er best wel wat vuil bij de muis terecht komen. Schoonmaken helpt ook wel tegen vastzittende knoppen en slecht reagerende muizen... ;)

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Ik heb toevallig een besturingssysteem van microsoft. Ik wist al heeel lang dat microsoft geen sofware kon maken!!!

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Verwijderd

M$ hard-ware is niet de allerslechtste; alleen heb je vaak wat "rotte appels" ertussen zitten; die zijn dan door een andere fabrikant gemaakt ofzo...

ik heb zelf al 4 jaar dat natural keyboard;
toen 200,- maar dat ding gaat maar niet kapot !!

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
>:) Logitech mouse rulezzzzzzzzz
Op mijn werk hebben de gebruikers alleen maar Logitech scroll muizen die 100% elke dag gebruikt worden, gaan gewoon niet stuk.

Wel van die zure Microsoft :( toetsenborden die kapot gaan.

• Exirion
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Nooit problemen gehad met m'n MS Explorer muis, en hij is nu 1,5 jaar oud :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 00:06 schreef sampoo het volgende:

[..]

Mijn intelliExplorer voelt zich anders niet meer lekker. De middenknop zit namelijk 90% van de tijdvast. Ik heb gigantisch veel moeite om iets aan te klikken moet ik eerst gaan scrollen tot de knop los komt. :(
Schoonmaken wil ook wel eens helpen :?

• sampoo
  • Niet online
Op woensdag 07 februari 2001 13:16 schreef ik_zei_de_gek het volgende:

[..]

Schoonmaken wil ook wel eens helpen :?
Ben bang dat het knopje gewoon defect is. Is kennelijk niet zo sterk als de linker en rechtermuisknop. Maar ik ga hem losschroeven. :)

• The Dolf
  • Niet online
Ik kan mijn muizen en keyboards ook altijd binnen een jaar weggooien.
Maar dat ligt niet aan MS.

Als je net zo'n computergebruiker bent als ik raad ik je aan om alles eens een keer schoonmaken. Heb ik gisteren ook nog gedaan. Sigarettenas, bier, cola, chips, stof koekkruimels etc. zorgen er voor dat alles blijft plakken.

Denk daar eens over na

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• tonyisgaaf
  • Niet online
MS Sidewinder 3D Pro, één van de eerste digitale optische joysticks, nog steeds een van de beste en niet kapot te krijgen. Toen (11-96) 170,- piek, rib uit me lijf, maar uiteindelijk zijn geld waard.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Verwijderd

ik heb een microsoft keyboard, zoeen die gebroken is en met heleboel knopjes in de bovenkant en normale pijltjes toetsen. `k geloof dat ie natural pro heet ofzo. Maar iig, het is een hele fijne toestenboard(ik tik er lekker snel me. ideal voor verslagen enzo)

en mijn microsoft mouse, die explorer is mijn frag beestje. Heel precies en lekker laag bij de grond

• sampoo
  • Niet online
Op woensdag 07 februari 2001 14:45 schreef sampoo het volgende:

[..]

Ben bang dat het knopje gewoon defect is. Is kennelijk niet zo sterk als de linker en rechtermuisknop. Maar ik ga hem losschroeven. :)
En hij werkt weer. :D Erg boeiend is het niet maar ik ben blij. :)

Verwijderd

Ik ben heel errug tevreden over mijn Microsoft Intellimouse 2.0
Microsoft Intellimouse Explorer

Ik heb ook logitech gehad, die zien er heel mooi uit, maar het voelt wat goedkoop aan, dat wieltje van de explorer is echt fantastisch, met anit-slip enzo.
Pagina: 1