Toon posts:

Welke?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Live 1024 of Terratec XFire

Verwijderd

Je moet natuurlijk de Terratec DMX Xfire nemen deze Roeleert echt de live plyer ZUIGT.
De terratec kaart heeft A3D en EAX ondersteuning en de Live alleen EAX. Ik heb pas de Terratec kaart gekocht maar deze is echt donders goed!!!!

www.assault.f2s.com

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Assault, ik geloof absoluut niet dat je per ongeluk een nieuwe topic hebt geopend, maar goed. De vorige topic heb ik getrasht, en dit was je reactie:

Assault schreef:
Je moet natuurlijk de Terratec DMX Xfire nemen deze Roeleert echt de live plyer ZUIGT. De terratec kaart heeft A3D en EAX ondersteuning en de Live alleen EAX. Ik heb pas de Terratec kaart gekocht maar deze is echt donders goed!!!!
Jag

Verwijderd

Als je een Dual-CPU systeem hebt onder Win2k dan is de Live geen optie, die drivers werken er buitengewoon slecht mee. Hoe dat met de Terratec zit weet ik overigens niet.

(aangaande drivers: met Liveware voor Win2k hakkelt zelfs mpeg2 playback op een dual P3 533B. Een Pentium (1) 233 is al sterk genoeg om (de meeste) mpeg2 zonder hakkelen af te draaien. Met het default (featureless) emu10k1 drivertje van win2k is zelfs mpeg4 geen probleem. Go figure...)

Verwijderd

das een goeie van je, merendeel van de mensen kopen tegenwoordig natuurlijk een dual cpu met win2k
dus dikke kans dat hij er ook 1 heeft

Verwijderd

Hoho, je hoeft me niet af te zeiken hoor! Je hebt gelijk, het is maar een klein aantal mensen dat een dergelijke configuratie heeft, maar als je hem hebt ben je (wellicht) behoorlijk genaaid als je die informatie niet had. Daarom is het een volkomen legitiem commentaar.

Pauper mannetje ben je, Mike_2000!

• Jag

Jag

Volgens mij is Mike het juist met je eens.

Jag

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 00:21 schreef Jag het volgende:
Volgens mij is Mike het juist met je eens.

Jag
Dat denk ik niet Jag. Mike verteld toch echt op een ironische manier dat veel mensen een dual-systeem aanschaffen. Dat is dus echt niet waar!

• Jag

Jag

Je zou idd wel eens gelijk kunnen hebben. Na ja, misschien dat hij zelf het mysterie kan oplossen. Ik denk dat er best veel tweakers zullen zijn met twee processoren. Maar of Mike het nou serieus bedoelde of niet, de opmerking van Bnard vond ik iig terecht.

Jag

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
ff back to de toppik!
ik heb een dmx xfire 1024 en het klinkt wel leuk: a3d EN aex, maar a3d doet het bij mij in winme/win2k met hl, ut, q3, etc. dus echt niet! met de nieuwste drivers nogwel!
als iemand hier een oplossing voor heeft,
ik hoor het graag van je =]

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Op woensdag 07 februari 2001 03:23 schreef Splatter het volgende:
ff back to de toppik!
ik heb een dmx xfire 1024 en het klinkt wel leuk: a3d EN aex, maar a3d doet het bij mij in winme/win2k met hl, ut, q3, etc. dus echt niet! met de nieuwste drivers nogwel!
als iemand hier een oplossing voor heeft,
ik hoor het graag van je =]
Misschien moet je er 4 speakers aan hangen :P

Bij werkt het in iedere geval perfect onder win2k. Je moet het bij de spellen wel goed instellen. Meestal gewoon aanvinken.

• Splatter
vier speakers hangen eraan. Als ik bijvoorbeeld in Half-life A3d aanvink en een spel start, krijg ik dit in de console:

Initializing A3d
failed

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

Flotter

Pelipper!

Komt omdat de XFire A3D 1.0 aankan, HL heeft A3D 2.0 nodig. Er was volgens mij wel een manier om het te laten werken, dan moest je ergen drivers wissen ofzo. Er zouden daar wel genoeg topics over te vinden moeten zijn.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Splatter
ben al aan het zoeken
thanks! :)

Verwijderd

Nieuwe A3DAPI.DLL over de versie in de Half-Life dir heen copieeren.
Pagina: 1