[WoW] Flikkeringen van desktop door beeld van spel heen

Pagina: 1
Acties:

• Venun
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-08-2017
Hey allen !

Onlangs gloedjenieuwe pc samengesteld, en kreeg hierbij de optie om Windows vista te laten installeren (als extra service). Dit heb ik toen gedaan, maar nu heb ik soms problemen met WoW.

Dan flikkert de onderste helft van de desktop erdoorheen de eerste ~15 minuten nadat ik hem aan heb staan. hierna zie ik niets raars meer gebeuren (of het valt me niet meer op, kan ook).

Radeon 9600 pro videokaart, goed geïnstalleerd, geen problemen met de drivers.

Iemand enig idee? is dit een bekende bug met vista, en zo ja, is die op te lossen?

Venun - 70 Tauren Warrior [prot] Auchindoun

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
En wat heb je zelf al allemaal geprobeert :? Het meest voor de hand liggende is om eens andere drivers te proberen of om te kijken of je dit met andere games of stresstest tooltjes ook hebt. Doe dit dus eens

• Venun
Nog niets eigenlijk, werkt voor de rest wel goed.
Heb van een vriend gehoord dat het bekend is dat "vista problemen heeft met de FPS rate in games zoals WoW", maar of dit er ook onder valt probeer ik even te achterhalen.
Kan niemand vinden in WoW die vista gebruikt :P dus probeer ik het hier even ^^

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 07:26

Barca

In Search Of Sunrise

Ik heb iets vergelijkbaars (anders spel) gehad toen ik een dual monitor setup had. Toen ik het aanpaste naar slechts 1 monitor werkte het weer fijn. :) Misschien dat jij ook 2 monitoren hebt en dat het daarmee te maken heeft?

• Venun
Bedankt voor het meedenken :)

Heb maar 1 monitor, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

ik ga wel wat informeren op de officiele WoW site, misschien dat ze daar iets hebben.