PC loopt vast bij het wijziging van BIOS

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 20:29
Hi

ik heb laatst en pc van kennis gekregen met het probleem van als ik hem uit zet klopt het tijd en datuum niet meer, nou dacht ik van nieuw batterijtje errin en klaar. Maar ik heb nu het nieuw batterijtje errin gezet en nu zit ik met het volgend probleem:
als ik de bios in gaa en iets wijzig maakt niet uit wat,(zelfs de datuum) en weer reboot dan doet ie niets meer! de fans gaan wel aan en zo maar ik krijg geen beeld meer, niets! (monitor blijft op standby)
als ik de batterij erruit haal dat doet ie het weer! hij doet het ook als de batterij errin zit maar ik moet niet de bios in anders is het wer gebeurt!
iemand enig idee??

de specs

AMD 1500+
512 SDR RAM
Geforce MX440
ABIT KR7A moederboard

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Pfff.....

Wat een vermoeiend bericht met die schrijffouten!!!
Modbreak:Post on-topic, behulpzaam en vriendelijk of post niet :o

Vind je dat een post van een ander niet voldoet aan het beleid, maak dan een topicreport aan.

[ Voor 57% gewijzigd door dion_b op 25-04-2007 14:25 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:56

Sebazzz

3dp

Wat heb je voor de rest zelf nog geprobeerd?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Weet je 100% zeker dat je de goede batterij gebruikt?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bij een Abit van die leeftijd ga ik gelijk aan condensatoren denken. Maar goed, dit is GoT en we verwachten wel meer zelfwerkzaamheid voor je een topic opent. Begin eens met deze stap voor stap door te nemen:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.