Ik heb Battle Field II vrolijk draaiend op mijn Viste Ultimate laptopje (Geforce Go 7600 256MB). Echter start BF niet op zodra mijn configuratie iets afwijkend van thuis is.
In alle gevallen:
- start ik niet anders dan normaal op
- heb ik een wireless verbinding (hoewel het probleem met een ethernetkabeltje niet wordt opgelost)
- heb ik een adapter aangesloten op de laptop (en staat energiebeheerschema op hoge prestaties)
Thuis situatie:
- Laptop scherm uit, beeld via d-sub kabeltje naar mijn IIyama 2200WS
- G15 Tobo aangesloten
- G5 Muis aangesloten
Mobiele situatie:
- Beeld op laptopscherm
- Laptoptobo
- MX400 Muis aangesloten
Als ik probeer BF te starten vanaf een mobiele locatie, dan zie ik het opstartschermpje van BF, knippert mn scherm op zwart, en 10secs later zit ik zonder foutmelding weer terug in Windows waarbij BF compleet is afgesloten.
Zelf vermoed ik dat het aan de monitor ligt, maar hoe fix ik dit?
In alle gevallen:
- start ik niet anders dan normaal op
- heb ik een wireless verbinding (hoewel het probleem met een ethernetkabeltje niet wordt opgelost)
- heb ik een adapter aangesloten op de laptop (en staat energiebeheerschema op hoge prestaties)
Thuis situatie:
- Laptop scherm uit, beeld via d-sub kabeltje naar mijn IIyama 2200WS
- G15 Tobo aangesloten
- G5 Muis aangesloten
Mobiele situatie:
- Beeld op laptopscherm
- Laptoptobo
- MX400 Muis aangesloten
Als ik probeer BF te starten vanaf een mobiele locatie, dan zie ik het opstartschermpje van BF, knippert mn scherm op zwart, en 10secs later zit ik zonder foutmelding weer terug in Windows waarbij BF compleet is afgesloten.
Zelf vermoed ik dat het aan de monitor ligt, maar hoe fix ik dit?