Toon posts:

Toetsenbord zorgt voor problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleem met mijn pc. Als ik op een van mijn sneltoetsen op mijn toetsenbord klik dan werken mijn muis en toetsenbord niet meer.

Ik kan mijn muis wel bewegen enzo maar de rechter en linker muisknop doen het niet. De toetsenbord is nog erger daar werken alleen de ctrl + alt + del toets, windows teken, en de shift.

Ik heb al 100 dingen verwijdert en opnieuw geinstalleerd, ik weet echt niet wat het probleem veroorzaakt.
Ik weet wel dat het iets met de drivers/software is. In veilige modus werken die dingen wel.

Heb een logitech internet pro keyboard ofzo, en een logitech G5. Ik heb al kabeltjes eruit en er weer ingedaan en drivers van toetsenbord en muis eropnieuw opgegooid. Ik heb geen zin om xp er weer opnieuw erop te doen.

tja iemand help mij, danku

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-07 11:34
Toetsenbord al op een andere pc geprobeerd?

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Heb je al een virusscan/spy-/malwarescan gerund?

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb boven wel een andere toetsenbord. Effe dat testen, ik denk trouwens dat het iets met software te maken heeft.

achja effe uitproberen

Ik heb mijn virusscanner verwijdert om te kijken of het daar aan lag. Ik heb als het goed is geen spyware en of adware.

In taakbeheer is alles OK.

EDIT

Ik heb een andere toetsenbord geprobeerd. De witte versie van internet pro ding en die deed precies hetzelfde. Het ligt echt aan de pc. oohja ik vind het leuk om asus altijd de schuld te geven dus ASUS |:(

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 12:54 ]

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Heb je onlangs een driverupdate gedaan voor je toetsenbord? Zo ja, dan zou je de oudere versie, waaronder hij wel goed werkte, kunnen proberen.
Welke scanner heb je gebruikt? Alleen een virusscanner of ook een tooltje à la Spybot/Spyware Doctor/etc.?
Staan er fouten in je systeemlogs?
Heb je systeemherstel al geprobeerd?
Vertel eens, wat heb je precies geprobeerd, dan hoeven wij niet te raden, en kunnen we hopelijk beter helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Velvet op 25-04-2007 13:20 ]

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb volgens mij sinds deze week er last van. Ik heb helemaal niet veel dingetjes geinstalleerd. Mijn broertje had ad-ware geinstalleerd, wat ik meteen had verwijdert. Verder heb ik nog een game geinstalleerd. FSX, die installeerde weer allemaal mcsft progsels. Ik heb FSX al verwijdert maar al die mcsft progsels staan er nog op. Volgens mij zijn wel belangrijke bestanden dus heb ik die niet verwijdert.

Ik heb mijn moederbord drivers verwijdert en er opnieuw opgedaan. NOD32, alle codecs en java en shockwave ding eraf gedonderd.

Ik heb systeemherstel uitgeschakeld dus dat kan ik niet proberen.

Ik zit ook niet 24/7 achter pc, mijn broertjes die zitten wat vaker achter pc. Ik zelf maak ook weinig gebruik van de sneltoetsen. Alleen als ik koptelefoon op doe. Mijn broertje die maakt wel gebruik van die toetsen.

Mijn broertje zegt dat gisteren middag zijn eerste keer was. Gisteren heb ik alleen FSX geinstalleerd dus. Het ligt aan de drivers van mcsft.

Grrr

Verwijderd

Aangezien het aan de drivers ligt, waarom in Overige Hardware en niet in Softe goederen :?

Verwijderd

Topicstarter
Ooh, jaa dat vraag ik mij ook af?

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-07 12:36
Dat heb je zelf gedaan hoor. Bovenin staat een handje, daar kan je een topicreport maken en vragen of ze het topic willen verhuizen :)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op verzoek gemoved :)

OH -> CSA

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
danku :D

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 18:23
Heb je de toetsenbord op USB of PS/2 aangesloten?
Werkt het op de andere poort misschien wel goed?

De onderliggende drivers zijn compleet anders. Als de toetsenbord nog steeds vreemd doet op alle twee de poorten ligt het ergens in de bovenste regionen (geinstalleerde software), anders in het driver gedeelte.

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Verwijderd

Topicstarter
Het is een PS/2 toetsenbord. Heb geen ps/2 to usb dingetjes (weet niet eens of ut bestaat).

In veilige modus werken die knoppen wel en doetie niet raar.

editje

Ik heb net alle mcsft progsels weggehaald. Hielp niet.

Als ik op ctrl+alt+del klik kan ik nog met mijn muis klooien in taakbeheer. Ik moet dan tegelijk ctrl+alt+del en muisknop klikken anders lukt het niet. Heb me al afgemeld en weer aangemeld alles werkt perfect.

Volgens mij doet een of ander service raar. Effe hitman noob installeren.

Edit2 (mss 3)

Ja, hitman pro heeft wel dingetjes gevonden en natuurlijk verwijdert. Dit heeft ook niet geholpen.

Ik geef het op ik kan mijn tijd wel wat beter besteden. (examen leren ofzo)

Toch bedankt voor alle hulp _/-\o_

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 23:29 ]

Pagina: 1