Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

shop survey verwijderd maar waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Knip, mails publiceren is niet toegestaan

Pardon? uit mijn survey bljikt toch duidelijk dat mijn bestelling is afgerond, ik heb het toestel ontvangen. Tevens is het aftersale traject ook afgerond want gsm24.nl heeft heel onbeschoft de hoorn erop gegooid toen bleek dat ik te lastig werd.

Dit is mijn survey:
Datum: wo 25 apr 2007 / Tijd: 11:37 / IP: 62.12.29.157

Besteldatum: 20-04-2007, Verzenddatum: 25-04-2007, Bestelnummer: 2006286
---------------------
Algemeen: slecht
men heeft mij een operated branded (eplus duitsland) toestel verzonden, welke men
niet wil inruilen voor een normaal retail toestel, op de site staat niets vermeld
dat het een operated branded toestel zou betreffen, en is er dus duidelijk sprake
van misleiding.
ik zit dus nu met een toestel met allemaal duitse instellingen en ook duitse
ikoontjes die je niet weg kan halen
---------------------
Verzending: matig
men verzending is bij het verkeerde adres terecht gekomen omdat het label bijna
onleesbaar was. ook kan je online de status van de verzending niet nagaan
---------------------
Aftersales: slecht
ik ben gaan reclameren omdat mij een operated branded toestel heeft verzonden,
volgens de medewerker kon men daar misschien iets aan doen. ik moest em dan
terugsturen en de verzendkosten overmaken zodat ze het toestel terug kunnen sturen.
tevens moest ik dan nog 10 euro overmaken om het toestel de normale firmware te
laten geven ipv die van Eplus Duitsland
Gaarne wat nadere uitleg zodat ik mijn survey hierop af kan stemmen.

[ Voor 14% gewijzigd door Longbeard op 25-04-2007 12:30 ]

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:13
Je kunt de persoon die je survey heeft getrashed beter even mailen denk ik, waarschijnlijk was het een foutje, als ik de survey zo lees.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als ik je aftersales verhaal zo lees, dan heb je dus gebeld over je probleem en is je een oplossing aangedragen (terugsturen). Verder staat daar niets. Dus is niet duidelijk of het nu afgelopen is. ga je hem nog opsturen (niet afgeronde ervaring)? Of neem je daar geen genoegen mee, maar biedt de shop geen andere mogelijkheden (uitzichtloos), maar dat vermeld je verder niet.

Als ze de hoorn erop hebben gegooid en verdere communicatie niet meer mogelijk is dan is er inderdaad een afgerond ervaring, maar dat valt niet op te maken uit je survey ;)

Verder kan je inderdaad het beste even contact opnemen met Floris/Floppus, die kan je het beste uitleggen waarom je survey verwijderd is.

[ Voor 29% gewijzigd door Orion84 op 25-04-2007 12:24 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik gedaan maar ik krijg geen reply (tot nu toe, is op zich nog niet zo heel lang geleden)

ik heb nu een punctuelere survey ingestuurd, misschien lag het daaraan

vind het wel vreemd want er staan allemaal positieve survey's tussen waar er uberhaupt niets in ingevuld bij het Aftersales traject...

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:23:
dat heb ik gedaan maar ik krijg geen reply (tot nu toe, is op zich nog niet zo heel lang geleden)

ik heb nu een punctuelere survey ingestuurd, misschien lag het daaraan

vind het wel vreemd want er staan allemaal positieve survey's tussen waar er uberhaupt niets in ingevuld bij het Aftersales traject...
Als je geen behoefte hebt aan aftersales, dan is je ervaring dus afgerond op het moment dat je het product geleverd hebt gekregen ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
men heeft de hoorn erop gegooid .. dat lijkt mij een uitzichtloze situatie :(

men wilde wel wat doen maar dan moest ik 25 euro betalen, en dan moet ik nog maar zien of ik ooit mijn telefoon terugkrijg, want zo'n gevoel krijg ik bij deze toko

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dit soort vragen worden via de mail afgehandeld. De mail is vandaag pas verstuurd en de FPA hebben nog meer te doen dan alle mails ala minuut te beantwoorden.

Dicht dus.

Verwijderd

Je hebt om 12:11 nog een nette reply gehad, en enkele minuten geleden nog een paar.

Aangezien je een topic opent met de vraag wat je nog kan doen, zijn de zaken *blijkbaar* toch niet zo afgerond als je nu doet voorkomen. Daarnaast is het bij de situatie waarin je van mening bent dat de zaak redelijkerwijs niet meer afgerond gaat worden van belang aan te geven welke pogingen je ondernomen hebt om alsnog tot afronding te komen, wat daarvan de resultaten waren, etcetera.

Om eerlijk te zijn als ik zo naar je topic kijk, je manier van het forum hier vervolgens onderspammen, begin ik me echt af te vragen waarom de communicatie met bijvoorbeeld deze shop zo moeizaam lijkt te gaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.