Ik wil mijn pc upgraden en mijn wensen gaan naar een :
socket 775 mobo
2x 1 gb dual channel ddr2 pc6400 memory
Waarschijnlijk toch weer een nvidea kaart
Een intel core 2 duo cpu
Budget heb ik niet,ik zie het wel
Gebruiksdoel wordt gamen,internetten en muziek luisteren.
Ik heb dit al gevonden waarvan ik denk dat het wel goed is voor mijn wensen:
2048 mb (2x1gb) ddr2 pc6400 Kingston hyperX memory
Intel core 2duo cpu 2x 2.13 ghz met 4 mb cache
Asus Nvidea 8800 GTS 320 mb
Maar nu dus nog een moederbord....
Het moet rete stabiel zijn en ik wil niet overklokken,ik heb er 3 gevonden maar kan gewoon geen keuze maken omdat ik niet weet welke beter zijn,voor zover ik heb gezien hebben ze alle drie een beetje dezelfde specs wat betreft de mogelijkheden voor het aansluiten van kaarten en usb etc.
En van dat sli of crossfire snap ik al helemaal geen reet,volgens mij heeft dat te maken met 2 gekoppelde videokaarten voor nog betere performance,maar dat gaat mijn budget te boven dus ik zet er 1 videokaart in.
Dit zijn ze dus...
Asus P5N32-E SLI :
Heeft een nforce 4 chipset,maar ik geloof dat dat speciaal is voor dubbele videokaarten,en die ga ik niet gebruiken...
Asus P5W DH Deluxe :
Intel 975X chipset waarvan ik heb gelezen dat ze speciaal zijn ontwikeld voor core2 duo cpu's en dit moederbord schijnt te zijn ontwikkeld voor gamers,personal Workstation, SoHo, high-end en multi-tasking PC-gebruikers.
Asus P5B Deluxe :
Dit is volgens mij gewoon het standaard verhaal en heeft alles wat ik nodig heb maar wel een minder chipset dan de P5W DH Deluxe nl de intel 965
Misschien dat julie meteen zien wat de beste keus is,ik zie het niet.
Heb de laatste tijd niet erg gelet op de ontwikkelingen maar het lijkt wel of de P5W DH Deluxe erg compleet is.
socket 775 mobo
2x 1 gb dual channel ddr2 pc6400 memory
Waarschijnlijk toch weer een nvidea kaart
Een intel core 2 duo cpu
Budget heb ik niet,ik zie het wel
Gebruiksdoel wordt gamen,internetten en muziek luisteren.
Ik heb dit al gevonden waarvan ik denk dat het wel goed is voor mijn wensen:
2048 mb (2x1gb) ddr2 pc6400 Kingston hyperX memory
Intel core 2duo cpu 2x 2.13 ghz met 4 mb cache
Asus Nvidea 8800 GTS 320 mb
Maar nu dus nog een moederbord....
Het moet rete stabiel zijn en ik wil niet overklokken,ik heb er 3 gevonden maar kan gewoon geen keuze maken omdat ik niet weet welke beter zijn,voor zover ik heb gezien hebben ze alle drie een beetje dezelfde specs wat betreft de mogelijkheden voor het aansluiten van kaarten en usb etc.
En van dat sli of crossfire snap ik al helemaal geen reet,volgens mij heeft dat te maken met 2 gekoppelde videokaarten voor nog betere performance,maar dat gaat mijn budget te boven dus ik zet er 1 videokaart in.
Dit zijn ze dus...
Asus P5N32-E SLI :
Heeft een nforce 4 chipset,maar ik geloof dat dat speciaal is voor dubbele videokaarten,en die ga ik niet gebruiken...
Asus P5W DH Deluxe :
Intel 975X chipset waarvan ik heb gelezen dat ze speciaal zijn ontwikeld voor core2 duo cpu's en dit moederbord schijnt te zijn ontwikkeld voor gamers,personal Workstation, SoHo, high-end en multi-tasking PC-gebruikers.
Asus P5B Deluxe :
Dit is volgens mij gewoon het standaard verhaal en heeft alles wat ik nodig heb maar wel een minder chipset dan de P5W DH Deluxe nl de intel 965
Misschien dat julie meteen zien wat de beste keus is,ik zie het niet.
Heb de laatste tijd niet erg gelet op de ontwikkelingen maar het lijkt wel of de P5W DH Deluxe erg compleet is.