Artic roels! Bedankt Sauron voor het smeren van Artic op mijn core
nog sterker.. haal mn processor er net af en wat zie ik.. die zooi die ik op de core had gesmeerd is gewoon verdampt. Ik voel me knal lullig
ff trouwens iets onnuttigs, maar waarom schrijven zoveel mensen toch "artic" ? tis toch echt "arctic" :P:P:P
das gewone koelpasta wat bij mun vos32 zat/zit hoorOp dinsdag 06 februari 2001 21:12 schreef HitmanWVU het volgende:
Artic roels! Bedankt Sauron voor het smeren van Artic op mijn core
Jezus die Sauron heb me geflest. Hij zei dat hij arCtic op mijn core had gesmeert, maar het was gewone vage pasta. (kwam uit vage plastic hoesje niet uit een spuitje)
Bij Radio Rotor in de kinkerstraat, ik heb alles al geprobeerd, dun, dik.. het verdwijnt gewoon van de core na draaien en das niet de bedoeling.
Heb al een boos mailtje gestuurd, want ik voel me flink genaaid. (Heeft u koelpast ? Ja.. en is dat ook geschikt voor processoren ?? Ja hoor // Ja voor pentium I's zeker)
Heb al een boos mailtje gestuurd, want ik voel me flink genaaid. (Heeft u koelpast ? Ja.. en is dat ook geschikt voor processoren ?? Ja hoor // Ja voor pentium I's zeker)
Op dinsdag 06 februari 2001 21:21 schreef iwoutertje2001 het volgende:
he simonis, waar heb je het uiteindelijk gekocht???
misschien iets dikkere laag?
Ik zal morgen wel ff 1 gram of hoevele gr het is voor 10 piek bestellen, en dan mag jij je pc's ook insmeren
maar begrijp me goed deze actie heb ik gedaan omdat jij mij hebt geflest met geheugen !
maar begrijp me goed deze actie heb ik gedaan omdat jij mij hebt geflest met geheugen !
Verwijderd
Op dinsdag 06 februari 2001 21:34 schreef P.C.Simonis het volgende:
Bij Radio Rotor in de kinkerstraat, ik heb alles al geprobeerd, dun, dik.. het verdwijnt gewoon van de core na draaien en das niet de bedoeling.
[..]
lekker dan
ik heb voor 5 piek koelprut bij Hecke gehaald en dat scheelde 8 tot 10 graden
en dat blijft wel zitten als je het erop smeert!
Ja ik ga daar morgen ook maar even heen.. 
En die 30 piek ga ik proberen terug te halen..
En die 30 piek ga ik proberen terug te halen..
Op dinsdag 06 februari 2001 21:40 schreef iwoutertje2001 het volgende:
[..]
ik weet niet wat sommige van jullie van die wonder pasta verwachten 10 graden koelere processor nou niet dus je word gewoon in de maling genomen.neem gewoon de normale witte
pasta en gebruik er zo min mogelijk van want hoe minder hoe beter.dit spul zit nl in iedre versterker die er bestaat en voldoet al jaren
dus is voor een processor net zo goed.
pasta en gebruik er zo min mogelijk van want hoe minder hoe beter.dit spul zit nl in iedre versterker die er bestaat en voldoet al jaren
dus is voor een processor net zo goed.
Nou in ieder geval zit ik nu dus door dat spul met een halfgare processor... Net begon ie te piepen. Gewoon korte piepjes om de 1 sec. En nu heb ik hem wel weer werken op de standaard snelheid van 800..
Maar schrik niet. Hij wordt 52 graden
allemaal door die klotezooi, die nu hard is geworden en aan de rand van mn core vast zit..:(
Maar schrik niet. Hij wordt 52 graden
Verwijderd
zit het niet over je l1 bruggen heen??
anders worden ze zo verbonden, en gaat het niet goed
anders worden ze zo verbonden, en gaat het niet goed
Verwijderd
als die worden verbonden is ie unlocked 
maar als de verkeerde worden verbonde....... tsja...... dan is het
Hij doet het nu wel weer alleen wordt ie 46 graden zonder koe.. was voorheen 38.. Iemand een idee hoe ik die hardgeworden troep eraf krijg ??
Op dinsdag 06 februari 2001 22:25 schreef iefje het volgende:
als die worden verbonden is ie unlocked
Zeker weten ?? Mol ik dan niks ?
Op dinsdag 06 februari 2001 22:40 schreef beki het volgende:
Met een tandenborstel kan je de rotzoi van af doen
als het van die roze rommel is dan kan je het eenvoudig oplossen met een watten stokje met wat wasbenzine gaat trouwens ook voor de bekende pasta's
Pagina: 1