Toon posts:

Link in div wil niet tonen in FF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een website gemaakt, die op 1 punt problemen heeft met firefox. Normaal zou je op een foto kunnen klikken en dan zou die grote moeten openen in een lightbox. In IE lukt alles exact zoals ik had verwacht, in FF blijkbaar niet.
In FF wordt de link niet als link gedetecteerd en is dus niet klikbaar (dit staat los van de image, want als ik er enkel een link plaats, in de div-blocks, dan is het ook niet klikbaar).

Ik heb ook al geprobeerd een z-index te zetten, maar dat hielp ook niet.

Heeft iemand dit misschien ook al eens meegemaakt, of weet iemand waar ik kan kijken om het op te lossen?

Een voorbeeld waar het probleem is, is:

http://www.woeptiedoe.nl/kroatie/kro0602.php (Alle foto's die met 2 naast elkaar staan zijn niet klikbaar. Foto's die alleen staan lukken dan weer wel.)

The CSS staat hier:
http://www.woeptiedoe.nl/css/stylesheet.css

Heel hard bedankt,

Alain

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Het zou me niks verbazen dat Firefox er niet tegen kan dat je een float in een andere float stopt. Ik zou zeggen, geef die div.row geen float, want dat is toch flauwekul als ik em zo zie.

en die errors in je html ook nog ff oplossen he? ;)

日本!🎌

Verwijderd

Topicstarter
_Thanatos_ schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:08:
Het zou me niks verbazen dat Firefox er niet tegen kan dat je een float in een andere float stopt. Ik zou zeggen, geef die div.row geen float, want dat is toch flauwekul als ik em zo zie.

en die errors in je html ook nog ff oplossen he? ;)
Ik heb die float nu uit de row weggehaald, die was inderdaad overbodig, maar dit blijkt toch niet het probleem te zijn. Enkel de image heeft nu nog een float in zich zitten, maar als ik me niet vergis, kan ik daar ook niet omheen.

De HTML errors wil ik inderdaad zeker nog oplossen, ik zou de pagina's als ik klaar ben wel gevalideerd willen krijgen :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:32

crisp

Devver

Pixelated

Haal die position:relative weg voor je P-elementen

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:53:
Haal die position:relative weg voor je P-elementen
Super crisp, dat heeft het inderdaad opgelost. Werkt perfect nu.

Bedankt