Ik heb dus 2 WD 250GB 16MB SATAII schijven die allebei in raid+0 draaiden tot 1 van de schijven een failing S.M.A.R.T. status aangaf en ik het hele zootje dus weer gewoon zonder raid heb laten draaien en alles geformatteerd heb, maar de errors niet meer van de schijf kreeg.. ik heb de schijf al volledig geformatteerd in NTFS wat een hele nacht duurde en daarvoor al geprobeerd Chkdsk er over heen te laten gaan.. maar geen succes ook met de tools van WD zelf zegtie dat alles gerepareerd is maar krijg ik net zo hard weer een failing S.M.A.R.T. status en een zeer slechte performance en veel data corruptie...
Ik ben echt ten einde raad.. want de schijf is ongeveer anderhalve maand oud.. MAAR ik ben de bon van mycom verloren.. en als dit nou permanente schade is zit ik met de gebakken peren...
heeft iemand nog enige suggesties wat ik nog zou kunnen proberen??
THNX
Ik ben echt ten einde raad.. want de schijf is ongeveer anderhalve maand oud.. MAAR ik ben de bon van mycom verloren.. en als dit nou permanente schade is zit ik met de gebakken peren...
heeft iemand nog enige suggesties wat ik nog zou kunnen proberen??
THNX
R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3