3dfx heeft nooit drivers voor WindowsXP geschreven dus van de officiële kant kun je denk ik niets verwachten.
Bovendien zeg je in je topic nergens dat je het over de TV functie van de kaart wilt hebben, maar puur een drivers om hem bruikbaar te hebben (als videokaart).
Heb je ook al in
[Discussie] 3dfx Forever - Deel 10 gekeken? Dat is namelijk dè plek om informatie over Voodoo kaartjes te verkrijgen en daar is ook vanalles bij elkaar geraapt om het makkelijker te maken. Neem ook zeker het vorige deel ervan door want daarvan was de topicstart geloof ik nog uitgebreider.
Neem zeker even
het Algemeen Beleid - het plaatsen van topics door.
Het is namelijk de bedoeling dat je wel zelf vantevoren tenmiste een redelijk zoekactie hebt ondernomen. Naast Google is ook de GoT Search, daarmee had je o.a.
dit topic kunnen vinden waarin dezelfde vraag wordt gesteld.
Echter, bijv. zonder vermelding van welke drivers je al geprobeerd hebt, blijkt niet uit je topicstart dat je zelf al gezocht hebt en daarom is je topic gesloten.
Dit is echter niet de manier om je opmerkingen/klachten kenbaar te maken. Om het hier over te hebben kun jij mij ten allen tijden gewoon een DM of een email sturen, het adres voor dat laatste vind je in mijn profiel.
Voor meer informatie over wat te doen bij gesloten topics kijk je even in:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
[
Voor 24% gewijzigd door
Ultraman op 25-04-2007 01:04
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.