Hallo luitjes,
Ik ben van plan om een dezer dagen een nieuwe pc aan te schaffen en heb een budget van ongeveer 1200 euries. Heb het volgende samengesteld bij norrod.nl. Er zijn goedkopere winkels, maar deze zit in de buurt en bij eventuele problemen vindt ik dat makkelijker. Na lang zoeken, reviews lezen e.d. ben ik tot de volgende configuratie gekomen:
Behuizing: Antec Sonata II € 114,-
Moederbord: Asus P5B € 130,-
Processor: Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHZ (socket 775) € 215,-
Videokaart: Pov nVidia GeForce 8800 GTS 320Mb € 319,-
Geheugen: Crucial 2GB Kit DDR2 667Mhz € 101,-
Harde schijf: Seagate Barracuda 7200.10 320GB € 99,50
Toetsenbord: Logitech Media Keyboard (zwart) € 15,-
Muis: Logitech Optical muis (zwart) € 13,-
Diskdrive: FDD Diskettestation 3.5 inch (zwart) € 13,-
Scherm: Samsung SM 931BW € 238,50
------------
€ 1258,-
Nu ben ik een beetje over het budget heengegaan, (Hoop dat me vriendin dit niet erg vindt
) maar ik wil toch eigenlijk wel de kosten een beetje drukken. Wil namelijk ook graag een Saitek HOTAS setje erbij halen. Daarom wil ik graag het volgende vragen:
- Zijn er op- en aanmerkingen op deze configuratie?
- Zo ja, wat kan er aan verbeterd worden?
- Op welke onderdelen kan ik bezuinigen zonder al te veel op prestatie in te leveren.
- Komen er binnenkort ook prijsdalingen en kan ik daar beter op wachten?
- Is er eventueel een betere winkel in het noorden van Nederland? (Groningen, Leeuwarden, Drachten)
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Grtz, Foxsailor
Edit: Ben vergeten erbij te vermelden dat ik dit bij deze zaak wil laten assembleren. Dan heb ik een getest systeem met garantie. Ben niet een ster met pc's, dus zelf in elkaar zetten is geen optie.
Ik ben van plan om een dezer dagen een nieuwe pc aan te schaffen en heb een budget van ongeveer 1200 euries. Heb het volgende samengesteld bij norrod.nl. Er zijn goedkopere winkels, maar deze zit in de buurt en bij eventuele problemen vindt ik dat makkelijker. Na lang zoeken, reviews lezen e.d. ben ik tot de volgende configuratie gekomen:
Behuizing: Antec Sonata II € 114,-
Moederbord: Asus P5B € 130,-
Processor: Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHZ (socket 775) € 215,-
Videokaart: Pov nVidia GeForce 8800 GTS 320Mb € 319,-
Geheugen: Crucial 2GB Kit DDR2 667Mhz € 101,-
Harde schijf: Seagate Barracuda 7200.10 320GB € 99,50
Toetsenbord: Logitech Media Keyboard (zwart) € 15,-
Muis: Logitech Optical muis (zwart) € 13,-
Diskdrive: FDD Diskettestation 3.5 inch (zwart) € 13,-
Scherm: Samsung SM 931BW € 238,50
------------
€ 1258,-
Nu ben ik een beetje over het budget heengegaan, (Hoop dat me vriendin dit niet erg vindt
- Zijn er op- en aanmerkingen op deze configuratie?
- Zo ja, wat kan er aan verbeterd worden?
- Op welke onderdelen kan ik bezuinigen zonder al te veel op prestatie in te leveren.
- Komen er binnenkort ook prijsdalingen en kan ik daar beter op wachten?
- Is er eventueel een betere winkel in het noorden van Nederland? (Groningen, Leeuwarden, Drachten)
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Grtz, Foxsailor
Edit: Ben vergeten erbij te vermelden dat ik dit bij deze zaak wil laten assembleren. Dan heb ik een getest systeem met garantie. Ben niet een ster met pc's, dus zelf in elkaar zetten is geen optie.
[ Voor 5% gewijzigd door foxsailor op 25-04-2007 00:27 ]