Naamgeving gedeelde agenda's in Exchange 2003

Pagina: 1
Acties:

• mvandek2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11-2025
Als je met Exchange/Outlook 2003 meerdere agenda's deelt en opent krijgen ze allemaal de naam "Agenda" als je ze deelt onder "Mijn Agenda's."
Als je ze deelt onder "Andere agenda's" krijgen ze de naam van de eigenaar van de agenda.

Dit laatste is natuurlijk veel beter, alleen als ze eenmaal onder "Mijn Agenda's" hebben gestaan krijg je ze niet meer onder "Andere Agenda's".

Hoe krijg je dat voor elkaar?

Bedankt bij voorbaat,

Mark

[ Voor 51% gewijzigd door mvandek2 op 24-04-2007 22:54 ]

Verwijderd

Weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij zet hij ze onder "mijn agenda's" wanneer je via je geavanceerde account instellingen de postbus van een andere gebruiker opend (en hieruit de agenda dus ook), en plaats hij ze onder "andere agenda's" wanneer je ze opend via de "gedeelde agenda openen" optie.

• mvandek2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11-2025
Je hebt gelijk, bedankt !

Dat is ook onzinnig, ik heb te maken met een adminstratie die de mail en agenda's van een aantal gebruikers extra dienen te zien. Deze zijn dus gekoppeld aan hun eigen account. Die agenda's worden op die manier dus allemaal geopend in "Mijn Agenda's" en zodoende met titel "Agenda". Je moet dus links de kleur erbij zoeken om te achterhalen wiens agenda het is.....

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Move naar WSS :)

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 02-05-2007 10:24 ]