McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Graag zou ik dit ook willen weten.Op dinsdag 06 februari 2001 20:52 schreef RaR het volgende:
Als ik een multisessie cd blaas met nero kan ik in verkenner de onderlinge sessies niet bekijken,
ps onder win9x kan het wel dan zie je wel een tabblad "volumes" staan maar onder w2k niet.
Weet iemand een ander multisessie selector programma ?
probeer eens de vorige sessie te importeren voordat je er weer wat bij brand,als je dit niet doet is de vorige sessie verdwenen en kun je hem inderdaad niet meer zien.
Ik denk niet dat je het begrijpt..
Ik kan WEL een multisessie branden, maar ik kan NIET vanuit windows verkenner de afzonderlijke sessies bekijken.
That's the fucking problem.
Ik zit hier nu met een backup cd waar ik constant wat bij brand, maar nu moet ik een file hebben die op een eerdere sessie staat op DIE cd.
En ik kom er niet bij:(
Ik kan WEL een multisessie branden, maar ik kan NIET vanuit windows verkenner de afzonderlijke sessies bekijken.
That's the fucking problem.
Ik zit hier nu met een backup cd waar ik constant wat bij brand, maar nu moet ik een file hebben die op een eerdere sessie staat op DIE cd.
En ik kom er niet bij:(
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Het valt niet mee om het te begrijpen als je altijd met de handige wizards werkt.
Ach ja zeg dan gelijk dat je alleen maar verstand hebt van massa brandprogs ala winoncd e.d.
Nee ik ben bang dat de meeste nog nooit zo ver gekeken hebben en dus ook het antwoord niet zullen weten.
Een tip je hebt vast wel win98 op c: installeer daar dan nero dan werkt de multimounter namelijk wel.
Ach ja zeg dan gelijk dat je alleen maar verstand hebt van massa brandprogs ala winoncd e.d.
Nee ik ben bang dat de meeste nog nooit zo ver gekeken hebben en dus ook het antwoord niet zullen weten.
Een tip je hebt vast wel win98 op c: installeer daar dan nero dan werkt de multimounter namelijk wel.
Dat is wel het laatste wat ik wil doen: win98 instaleren 
Ik heb nu w2k en ik durf 98 gewoon niet meer aan..
Ik heb de file trouwens al.. gedownt ergens na lang zoeken.
Kan iemand mij dan een reden geven i.p.v. een oplossing dat die multimounter niet werkt??
Ik heb nu w2k en ik durf 98 gewoon niet meer aan..
Ik heb de file trouwens al.. gedownt ergens na lang zoeken.
Kan iemand mij dan een reden geven i.p.v. een oplossing dat die multimounter niet werkt??
McFraGG de gekste !!
Pagina: 1