[Xubuntu 7.04] Network-admin is kapot

Pagina: 1
Acties:

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Ik heb zojuist Xubuntu op mijn laptop van 6.10 naar 7.04 geupgrade. Dat ging goed, afgezien van het feit dat hij Beryl verwijderde en ik dus geen menubalken meer had. :+ Nu zit ik alleen nog met het probleem dat mijn network-manager (network-admin, Gnome tool & standaard geïnstalleerd) kaduuk is. Hij vraagt ineens om een password bij het opstarten van de tool, wat hij eerst niet deed. Ook saved en laad hij geen profielen meer. Nu heb ik geprobeerd om /etc/network/interfaces world-readable & writable te maken, wat wel het vragen om een password verhelpt maar niet het opslaan en laden van profiles. Aangezien ik 9 profiles heb is het belangrijk dat het gaat werken, maar ik weet niet hoe. :P Google kent schijnbaar dit probleem niet (of ik zoek verkeerd), maar weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
xubuntu-system-tools vervangen door gnome-system-tools heeft iig het profiel probleem opgelost, dat ik nog een wachtwoord in moet vullen voor network-admin start vind ik niet zo'n heel groot probleem dus dat laat ik zo. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.