Toon posts:

[MCE] Radeon 9200...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Radeon 9200 samen met Windows MCE, maar ik heb aan den lijve ondervonden dat deze niet goed bij elkaar passen. Ik gebruik de driver voor Windows XP/Home aangezien er voor MCE geen is. Als ik games probeer te spelen zoals Counter-Strike en WarRock freezt hij geregeld en na een tijdje valt zelfs al het beeld weg(alles met Directx en dergelijke). M.a.w. visualisaties in Media Player, Youtube filmpjes, de games zelf, etc. Enige manier om dit op te lossen is herstarten, maar daarna gebeurt het weer na een halfuurtje/uurtje.

Help?!

Verwijderd

Ik dacht dat je gewoon de drivers voor XP zou kunnen gebruiken. Ik weet het niet zeker,

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er geen problemen mee voor de rest, alleen als ik full-screen games speel freeze ik geregeld... En dat leidt dan tot een zwart scherm. Daarna doe ik Alt+F4 en kan ik wel verder werken op m'n pc, maar alles met Flash, DirectX etc. werkt dan niet meer.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:29
Heb regelmatig MCE geistalled op een PC met een Radeon 9200.
Ging altijd prima. Gewoon de drivers voor MCE gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn geen drivers voor MCE...althans niet op de site van ATI. Of moet ik dan een driver gebruiken van een andere gfx card?
http://ati.amd.com/support/driver.html

Er is geen Radeon 9200 driver voor MCE...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ook voor een 9250 niet, maar toch werkt die prima onder MCE met de normale XP driver.
Staar je daar dus niet blind op :)

Wat heb je verder al onderzocht om het probleem duidelijker te krijgen? Temperaturen en dergelijke al gecontroleerd?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die ik ken heeft deze pc voor mij geassembleerd, zelf ken ik niet zoveel van hardware. Hij verzekerde me dat er een uitstekende cooler inzat, en dat ik hem zelfs dag en nacht kon laten opstaan. Maar nee, dat heb ik niet gecontroleerd... Verder loopt hij perfect, alleen met games heeft hij last hoewel ik aan de system specs voldoe. Ik heb al een error rapport gestuurd naar ATI, geen idee wat ze daar dan mee hebben gedaan. Misschien dat ik de persoon die deze pc in elkaar heeft geknutseld nog maar eens bel, hij gaf me immers deze kaart en ik moest hem bellen als ik hem erin wou. Hij zal wel weten hoe het moet denk ik, anders geeft hij me die kaart er niet bij :s
Pagina: 1