Toon posts:

Windows Vista of XP installeren op nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb zonet een nieuwe pc bestelt en daar wil ik Windows XP op installeren die eerst op mijn oude pc stond. De pc heb ik helemaal in onderdelen bestelt en ik zet hem zelf in elkaar. Maar hoe moet ik dan Windows installeren? Gewoon de cd in de drive en dan pakt Bios hem automatisch?

Thijs

Verwijderd

Ehh wat heeft je topic titel met je bericht te maken? Ik zou in ieder geval gewoon voor XP gaan, neem aan dat je de retail versie hebt en geen OEM versie?

Gewoon zorgen dat je alles op de juiste plaats inbouwd en dan de CD-rom in de drive stoppen ;) Ik denk dat je vanzelf wel zult merken hoe het allemaal werkt! Is leuk joh, beetje ontdekken! Succes

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:36
Je gaat zelf een pc bouwen en je weet niet eens hoe je windows moet installeren? 8)7

Maja, gewoon de DVD erin, eventueel op een toets rammen(dit geeft de pc aan) en dan installeren.

No Shame, only Fame!

Verwijderd

Dit is echt zo'n standaardvraag waarop je antwoord kan vinden door op google in te typen windows xp/vista installeren. Hier op tweakers wordt van je verwacht dat je eerst zelf probeert eruit te komen of uit te zoeken, want anders mag je de naam tweaker ook niet aannemen

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:00:
Hallo Tweakers,

Ik heb zonet een nieuwe pc bestelt en daar wil ik Windows XP op installeren die eerst op mijn oude pc stond. De pc heb ik helemaal in onderdelen bestelt en ik zet hem zelf in elkaar. Maar hoe moet ik dan Windows installeren? Gewoon de cd in de drive en dan pakt Bios hem automatisch?

Thijs
Goed dan, in bios zorgen dat eerste bootdevice cdrom is en zorgen dat je xp cd (dvd) bootable is.

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:19

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

is dit serieus?dit topic?

LG OLED C3 65" | Samsung HW-Q900A | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

PlayProline, dit valt toch wel onder dusdanige standaard kennis dat je hier geen GoT voor nodig hebt. Mocht je het wel nodig hebben, dan kan ik je adviseren om eerst te zoeken voor je een nieuw topic opent. :) Dit gaat iig dicht, lees Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door over wat we op GoT verwachten aan o.a. eigen inzet. Zie tevens het mailtje wat je enkele dagen geleden hebt gekregen. :)

offtopic:
kromme: laat zulke opmerkingen in het vervolg achterwege en plaats gewoon een Topic Report (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif) in het vervolg. :)

[ Voor 25% gewijzigd door pasta op 25-04-2007 13:34 ]

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.