Toon posts:

Ervaringen met MSI K7T Pro2 OC Bios???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zijn er medetweakers die hier ervaring mee hebben??

Dus: kon je beter oc'en ?
ging de bios flash goed ?
etc.

THNX :)

Verwijderd

Over de installatie kan ik heel kort zijn: vlekkeloos. Maar ik vind dit een nogal vreemde vraag, gezien ik nog noooooit problemen gehad heb met een bios fash, en het is een officiële file dus...
Het oc'en is er zeker mee verbeterd. Dit natuurlijk door de voltage die je nu tot 1.85 kan brengen. Bij mij heeft het alvast gewerkt maar ik vind de voltage toch nog te weinig, dus ben ik nu m'n voltage mod aan't doen. (fingers crossed)

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 16:18

scorpionv

This space for rent

Hey Cutie, hou je ons op de hoogte? Als het werkt wil ik het ook proberen namelijk.

Bedankt!

edit:

Ik bedoel dus die voltagemod. >:)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

ik heb die bios erop staan en het maakt geen f*****r uit! :(

je hebt misschien iets meer multipliers maar da maakt niet uit. het systeem wordt niet sneller van van deze bios ten opzichte van 2.1.

weinig voordelen alleen dan de multipliers

Verwijderd

nou ik heb de msi kt7 pro 2-A
zelfde mb alleen met ata-100
maare ik heb der niks aan die oc bios
want ik heb een 1,1 ghz en de multiplier gaat maar tot 12,5 nou nou dat scheelt
ik wil een bios update waar de multiplier tot 15 gaat.

Verwijderd

precies!!!

die MP zijn erug beperkt als je een hoger PROC hebt!!

Verwijderd

Wel scorpionv een beetje lager in de topic list staat er al een topic over de voltage mod en daar is het bij iemand al gelukt. En ik denk ook dat er hier een klein misverstandje is. De oc' bios verandert nix aan de multipliers, je krijgt enkel een grotere voltage keuze (tot 1.85v dus)!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dat bios wekt goed :)

mijn duron loopt daardoor nu op 1ghz (want voltage kan je nu verhogen tot 1.85 ipv 1.8)

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
Huh?

2.0 bios gaat al tot 1.85
de 1.8 die er eerst in zat ook.. 2.0 beta ook ? ben ik nu gek :)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

inderdaad , volgens mij worden we gek, kweet niet eens welke versie (nog geen update) mamaplanke pro2 op HCC in nov2000 gekocht en kon ook tot 1.85, ik dacht dat die 'tweak'bios wel meer kon, wordt dan toch modden.
Pagina: 1