Battlefield 2 DVD kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-12 15:50
Ik ben helaas mijn dvd van Battlefield2 Deluxe edition kwijt. Echter wil ik dit spel wel graag spelen.
Als ik een image download en deze update naar de nieuwste versie. En hier dan een no-cd crack over haal. Krijg ik dan problemen met punkbuster? (Ik gebruik natuurlijk wel de key die in mijn doosje staat).

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:35
jup, dat wordt een kick dmv punkbuster..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 22:54
Verwacht van niet. Misschien is het echter wel een idee om met bijv. Deamon Tools de image die je gedownload hebt te mounten zodat je pc denkt dat je de originele dvd erin hebt.

Dan hoefje niks te cracken.

Verwijderd

Je kan ook een mini-image gebruiken die je van een duistere site haalt. Ik geef je de link in iedergeval niet omdat het ook verkeerd gebruikt kan worden

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-12 15:50
Tuurlijk verwacht ik geen links. Liever van niet zelfs. Echter ben ik de dvd nu al 2 dagen aan het zoeken :/ Maar kan 'm nergens vinden ;( Vandaar dat ik op zoek ben naar een alternatieve methode.

[ Voor 17% gewijzigd door ThunderNet op 24-04-2007 18:45 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Alternatieve methoden gaan we je hier niet mee helpen, omdat dit te dicht tegen het grijze gebied aan zit. Je kan contact opnemen met EA voor een nieuw cd'tje op vertoning van je cd-key.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.