Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Worm in Vista32bit Creative X-fi driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Vandaag ben ik begonnen aan de installatie van Vista UL 32bit.
Alles verliep prima tot ik de software (driver) van de X-Fi installeerde.
Na een paar seconden verschijnt er een melding van de internet security die zegt dat er een worm ‘worm.P2p.generic’ in de setup zou zitten. Kan dit echt een worm zijn of heb ik te maken met een soort bug. Iemand een idee? Normaal lijtk het mij i.i.g. niet. Ik heb de driver (software) gewoon van de creative site gedownload.

PascalAfbeeldingslocatie: http://www.pcdrome.nl/img/wormcreativesetup.jpg

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:23

Pinobigbird

doesn't share food!

[google=worm.P2p.generic creative] hit 1,2 en 10. Geen virus dus.
Zo moeilijk was dat toch niet om op te zoeken?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even op Google zoeken is wel een optie waarvan we verwachten dat je die hebt geprobeerd alvorens je een topic start ja. Ik stel daarom ook voor dat je dat in het vervolg even probeert voordat je een topic start :) Ik verplaats je topic ook meteen even naar het juiste subforum

CSA > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Ik heb wat via google gevonden. Het blijkt het inderdaad geen virus te zijn. Wat het nu wel is, is mij alleen nog niet duidelijk (dat het een PDM alert is alleen)...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Het zal, voor zover ik kan gokken, gewoon een false positive zijn. Scan voor de zekerheid het bestand eens op Jotti's online malware scan, of mail anders eens met je anti-virus vendor hierover. :)

Signature