[Word] Tekst met secties plakken gaat fout

Pagina: 1
Acties:

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:58
Ik zit met het volgende probleem ik heb 2 documenten, deze worden door een macro samengevoegd.

Beide documenten bevatten secties, alleen nu zit ik met het probleem dat wanneer ik de volledige tekst van document 2 (inclusief secties) selecteer en deze dan in document 1 probeer te plakken, dan veranderd Word automatisch de "Sectie-einde (doorlopend)" in een "Sectie-einde (pagina)", wat dus resulteert in dat de gekopieerde tekst begint op pagina 2. Als ik dan diezelfde tekst er naar toe kopieer zonder dat er secties in aan gegeven zijn, dan gaat het wel goed. Alleen is dit geen optie omdat ik zodra het document is samengevoegd een aantal secties wil beveiligen.

Ik heb al gezocht op google, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van.

Heeft iemand misschien enig idee hoe ik dit op kan lossen?

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:58
Ik heb het op kunnen lossen.

Ik heb de secties uit het 2e document verwijderd & op de plek waar de secties moeten komen heb ik de tekst @Sectie-einde@ toegevoegd. Nadat ik de tekst uit het 2e document heb geplakt in het 1e document laat ik door een macro de tekst @Sectie-einde@ zoeken, deze wordt verwijdert en op die plek wordt een sectie-einde (doorlopend) ingevoegd.