Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[T-Mobile] Slecht ontvangst, mogelijkheid tot ontbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hallo,

Ik zit met het volgende:

Ik heb al 4 jaar een abonnement van T-Mobile welke ieder jaar verlengd is. Voor de laatste verlenging heb ik in september 2006 opdracht gegeven en deze verlenging ging om een periode vanaf 6-12-06 tot 6-12-07

Eind oktober ben ik verhuisd. In het nieuwe huis heb ik geen bereik binnen, ik moet echt naar zolder om te bellen. Dit heb ik ook gecontroleerd door de SIM in de telefoon van mijn vriendin te stoppen.

Hierover heb ik gisteren (eindelijk pas) contact gezocht met t-mobile op aanraden van een vriend die dit probleem ook had en korting kreeg.

Ze waren erg coulant en behulpzaam en ik kreeg de volgende twee opties voorgesteld:

Optie 1:
20% korting tot het eind van het contract. Ik heb een abo van €25 p/m dit zou me €5 per maand schelen, niet echt zaligmakend dus.

Optie 2:
Directe ontbinding van het contract. MAAR dan moet ik wel de telefoon (samsung D900) terugsturen naar t-mobile.

Ik zou ook 48 uur hebben om op een van de opties in te gaan.

Er werd mij verteld dat ik de telefoon terug moet sturen als het contract jonger is dan 6 maanden (nu dus 4 maanden en 3 weken) Na 6 maanden zou ik de telefoon gewoon mogen houden. Jammergenoeg wist ik dit niet, anders had ik wel 5 1/2 week gewacht :(

Aangezien ik de telefoon erbij heb gekregen en deze bewust heb gekozen i.v.m. mijn geintegreerde seat-carkit in de auto wil ik deze liever niet inleveren.
De korting vindt ik echter ook niet echt spectaculair.

Ik was van plan zodra mijn contract afliep een andere provider te nemen en een xbox360 erbij te nemen ofzo. Ik wil liever niet de telefoon inleveren, want ik wil nu nog geen andere en dan moet ik bij een nieuw abonnement ook nog een telefoon nemen.

Heeft iemand dit ook gehad? En zo ja, moest je dan ook de telefoon inleveren?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

ik snap niet waarom je niet gewoon je zaak ZELF netjes wil afhandelen.
stuur gewoon het toestel mee terug, waarom moet je er een D900 aan over houden?
wees blij dat ze je de aanbieding doen om je contract te ontbinden, ken verhalen waar dat absoluut niet het geval was.

Tha

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Stuur je D900 terug en neem weer een D900 bij je nieuwe provider? Of koop 'm los en neem een SIM-only abo.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• cypher21
Tha schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:21:
ik snap niet waarom je niet gewoon je zaak ZELF netjes wil afhandelen.
stuur gewoon het toestel mee terug, waarom moet je er een D900 aan over houden?
wees blij dat ze je de aanbieding doen om je contract te ontbinden, ken verhalen waar dat absoluut niet het geval was.
Het gaat me niet zozeer dat ik er een slaatje uit wil slaan, dan was ik wel ieder jaar van provider veranderd aangezien je bij een nieuw abo meer krijgt dan bij een verlenging.

Het gaat me om het feit dat ik nu de telefoon doorschakel naar de thuistelefoon, daarvoor de kosten voor mij zijn en dit gewoon lastig is ivm sms en dergelijke.
Tevens heb ik de telefoon nu bijna een half jaar en staat er zoveel data op dat dit lastig over te zetten is. Ook heb ik JUIST DIE telefoon uitgezocht i.v.m. de werking van de seat-carkit

Stel dat ik de mogelijkheid zou hebben dan zou ik idd graag ontbinden en een D900 eraan overhouden (wees eerlijk, wie niet) maar daar gaat het niet om, maar ik vindt 20% korting niet genoeg, en ik wil mijn mobiel niet kwijt (niet alleen het merk/type, maar FYSIEK mijn mobiel). dubio dus

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

cypher21 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:26:
[...]

Het gaat me niet zozeer dat ik er een slaatje uit wil slaan, dan was ik wel ieder jaar van provider veranderd aangezien je bij een nieuw abo meer krijgt dan bij een verlenging.

Het gaat me om het feit dat ik nu de telefoon doorschakel naar de thuistelefoon, daarvoor de kosten voor mij zijn en dit gewoon lastig is ivm sms en dergelijke.
Tevens heb ik de telefoon nu bijna een half jaar en staat er zoveel data op dat dit lastig over te zetten is. Ook heb ik JUIST DIE telefoon uitgezocht i.v.m. de werking van de seat-carkit

Stel dat ik de mogelijkheid zou hebben dan zou ik idd graag ontbinden en een D900 eraan overhouden (wees eerlijk, wie niet) maar daar gaat het niet om, maar ik vindt 20% korting niet genoeg, en ik wil mijn mobiel niet kwijt (niet alleen het merk/type, maar FYSIEK mijn mobiel). dubio dus
Wel slaatje uit (proberen) te slaan lijkt mij.
Simpel met je Samsung PC Studio zet je alles op je PC,
gaat naar een jouw ogen beter provider, koopt daarbij de D900 en zet alles terug, geen verlies van gegevens niets. Heb jij je gewilde toestel weer terug, en nog een nieuwe ook.
Dat jij je toestel doorschakeld en jezelf daarmee op kosten jaagt is niet aan tmobile,
Stuur je toestel gewoon terug nadat je alles gebackuped hebt en sluit de case.
Meer eruit halen dan erin zit kan je altijd proberen, maar geef tmobile nu ook de credits voor het oplossen van je probleem en probeer niet die d900 er aan over te houden.

In de eerste alinea ga je de mist al in hoor btw, als jij namelijk een goede klant bent bij tmobile dan krijg je veel meer korting op je toestel dan bij een nieuw contract. Ze houden je liever dan dat je weg gaat.

Tha

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

absoluut eens met Tha, lijkt mij ook een prima oplossing

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• cypher21
Tha schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:08:
[...]

Wel slaatje uit (proberen) te slaan lijkt mij.
Simpel met je Samsung PC Studio zet je alles op je PC,
gaat naar een jouw ogen beter provider, koopt daarbij de D900 en zet alles terug, geen verlies van gegevens niets. Heb jij je gewilde toestel weer terug, en nog een nieuwe ook.
Dat jij je toestel doorschakeld en jezelf daarmee op kosten jaagt is niet aan tmobile,
Stuur je toestel gewoon terug nadat je alles gebackuped hebt en sluit de case.
Meer eruit halen dan erin zit kan je altijd proberen, maar geef tmobile nu ook de credits voor het oplossen van je probleem en probeer niet die d900 er aan over te houden.

In de eerste alinea ga je de mist al in hoor btw, als jij namelijk een goede klant bent bij tmobile dan krijg je veel meer korting op je toestel dan bij een nieuw contract. Ze houden je liever dan dat je weg gaat.
Ik geef toch aan dat ze een zeer coulante oplossing hebben aangeboden of niet soms!

Alleen heb ik nu al bijna 5 maanden dat abonnement, en ik wil graag nieuwe dingen bij een nieuw abonnement, dus als ik mijn toestel inlever en een nieuw abo afsluit met hetzelfde duurt et weer 5 maanden langer voordat ik weer een nieuwe telefoon oid uit mag zoeken.
En nu ik net op internet zit te kijken blijkt dat ik die telefoon niet eens met een vergelijkbaar 1-jarig abonnement gratis kan krijgen.
Sterker nog, kost me bij de meeste providers gewoon minimaal €80

Ik ga iig voor de 20% optie, en JA ik ga er ook meer uit proberen te halen. Je reactie doet alleen overkomen alsof ik met voorbedachte rade een slaatje eruit probeer te halen, en dat is totaal niet aan de orde. Alsof ik met een verhuizing rekening ga houden hoe het ontvangst van een mobiele telefoon is :S

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 24-04-2007 20:59 ]

• 418O2
  • Laatst online: 17:21
cypher21 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:48:
Alsof ik met een verhuizing rekening ga houden hoe het ontvangst van een mobiele telefoon is :S
Les voor de volgende keer dus.

Maar als je bij je nieuwe huis gaat kijken merk je het toch wel als je geen bereik hebt?

• cypher21
418O2 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:01:
[...]

Les voor de volgende keer dus.

Maar als je bij je nieuwe huis gaat kijken merk je het toch wel als je geen bereik hebt?
Tsja, ik weet niet hoe jij huizen koopt :) maar ik zit niet op mijn mobiel te kijken wanneer ik een huis ga bezichtigen. Aangezien ik voorheen hemelsbreed 500m verderop woonde en vol ontvangst had was het niet de eerste gedachte die in me opkwam om es te kijken hoe het met het ontvangs gaat

• 418O2
  • Laatst online: 17:21
cypher21 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:05:
[...]

Tsja, ik weet niet hoe jij huizen koopt :) maar ik zit niet op mijn mobiel te kijken wanneer ik een huis ga bezichtigen. Aangezien ik voorheen hemelsbreed 500m verderop woonde en vol ontvangst had was het niet de eerste gedachte die in me opkwam om es te kijken hoe het met het ontvangs gaat
Naja, het komt wel eens voor dat je tijdens zoiets eens op je telefoon kijkt ofzo. Maargoed, boeiend, volgende keer wel doen.

Maar als je nu elders een ander abbo afsluiten heb je toch gewoon direct een nieuwe telefoon ?

• cypher21
418O2 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:06:
[...]

Naja, het komt wel eens voor dat je tijdens zoiets eens op je telefoon kijkt ofzo. Maargoed, boeiend, volgende keer wel doen.

Maar als je nu elders een ander abbo afsluiten heb je toch gewoon direct een nieuwe telefoon ?
Ik ben nu naar de mogelijkheden aan het kijken, maar met een vergelijkbaar 1-jarig abonnement (€25) van Telfort, KPN of Vodafone ben ik de D900 nog niet gratis tegengekomen.

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
KPN Hi €20 - 125/250
24 maanden à € 20.00 per maand € 480.00
Entreekosten € 52.50
Korting op entreekosten: - € 52.50
Overige: Geen aansluitkosten en € 5,- korting op de abonnementskosten - € 120.00
Geen SMS bundel € 0.00

Toestel D 900 gratis

is dat iets??

gevonden via telecomvergelijker.
Edit: zie nu de 1 jaar. Bij 12 maanden is het toestel 15 euris... dat lijkt me niet echt een drempel dan he :9

[ Voor 16% gewijzigd door ThatsHollywood op 24-04-2007 21:34 ]

• cypher21
[b][message=27914404,noline]ThatsHollywood schreef op dinsdag 24 april 2007 @
Edit: zie nu de 1 jaar. Bij 12 maanden is het toestel 15 euris... dat lijkt me niet echt een drempel dan he :9
Nee, dat is het ook niet, ik ben druk op zoek :)

Maar zit ook nog ff wat andere dingen af te wegen. Vriend van me heeft nog een d900 in de aanbieding dus ook ff de cashback opties bekijken, het moet me geen geld gaan kosten, nu is € 15 natuurlijk niet om over te zeuren lijkt me, ik drink op een gemiddelde kroegavond meer weg ;)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik denk dat je hier nu in ieder geval zelf verder wel uit kunt komen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.