Toon posts:

Systeem probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een paar nieuwe onderdelen aangeschaft, maar merk dat het systeem zeker niet sneller is dan mijn vorige. Dit zijn even kort de specs:

cpu
AMD x2 6000+ AM2

gpu
Nvidia 8800GTX

mainboard
Asus M2N-SLI Deluxe

Bij 3dmark06 krjig ik ongeveer 4500 marks en dit is veel te laag. Bij 3dmark06 staat dat de L1 cache van de proc 128kb is en bij L2 1mb, terwijl deze proc 256kb en 2mb is op L1 en L2 respectievelijk. Ik hoop dat iemand weet waar dit aan ligt...

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:38
En hoeveel watt is je voeding? 450 watt wordt minimaal aangeraden voor dit kaartje door nVidia zelf.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

EN wat was je vorige systeem :? Mijn glazen bol is in de revisie ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Wat is je geheugen?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

XtremY, welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

Als je ook maar 2 minuten had gezocht op het forum dan had je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter wel gevonden evenals PMG Beleid, lees deze eens door en als je er dan nog niet uitkomt dan kan je aan de hand van de links hierboven een nieuw topic starten :)

Gebrek aan zelfwerkzaamheid/inzet dicht dus

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.