Ogame universum 13

Pagina: 1
Acties:
  • 829 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 22:35
Afbeeldingslocatie: http://magical.tweakdsl.nl/GoT/got12.jpg

Ogame Universum 13

Vanaf vandaag is Universum 13 gestart, voor iedereen de mogelijkheid om er gelijk vanaf het begin weer bij te zijn. :)

Ogame Universum is een simulatie game waarbij je de beschikking krijgt over een complete planeet.
Op deze planeet bouw je gebouwen voor bepaalde grondstoffen, zoals metalen en kristallen, en hiermee kun je weer andere gebouwen bouwen voor het bouwen van schepen, afweergeschut en technologieen.

Je kunt je expansiedrift botvieren op nog ongekoloniseerde planeten, zodat je nog meer welvaart vergaart. Ook is het mogelijk om grondstoffen van andere planeten te stelen, stuur je vloot erop af om de verdediging van de verdediger in puin te schieten en zijn materiaal te stelen.

Ook hebben we als GoT een eigen alliantie zodat er samengewerkt kan worden voor de wereldheerschappij over het heelal.

Afbeeldingslocatie: http://tn3-2.deviantart.com/fs10/300W/i/2006/132/3/6/OGame_Pic_by_Lee_Xai.jpg

Gratis
Afbeeldingslocatie: http://ogame426.de/epicblue/planeten/dschjungelplanet01.jpg
Een van de leukere aspecten van Ogame is (naast dat het erg verslavend werkt) dat je het gratis kunt spelen. Geen verplichte bijdrage van meer dan 10 euro per maand, geen beperkte gameplay of trial, nee gewoon gratis knallen.

Er is ook een betaalde variant (3 euro per maand, Ogame Commander genaamd), dan krijg je een bannervrij spel en een paar handige hulpmiddeltjes erbij.

Ook zijn er sinds kort de zogenaamde officers, welke je tegen een maandelijkse vergoeding enkele voordelen bieden zoals; 10% extra mijninkomsten, 25% kortere onderzoekstijden, of extra vlootsloten.

Neemt niet weg dat ook zonder deze hulpmiddelen het spel uitstekend te spelen is.

Allianties

Je kunt allianties aangaan met anderen, en, als het uiteindelijk drukker wordt
kun je oorlogen uitvechten met andere spelers/allianties.Het is niet een spel dat je even in een uurtje speelt, je moet je wel registreren, maar vanaf dat moment begint het ook te lopen. Zelfs als je niet online bent loopt het spel door. Er is ook een GoT alliantie, hierover lees je meer verderop in deze TS.

Universums

Het spel is inmiddels zo populair, dat er meerdere "universums" van beschikbaar zijn. Dit is inmiddels het 13e universum. Vorig jaar is er in een ouder universum (2 en later 3) een grote groep GoTTers geweest die een alliantie hebben gevormd en een tijdlang hebben geheerst over het gehele universum.

Nieuw Universum

Inmiddels is in deze 2 universums het meeste spannende wel geweest, men is in een soort koude oorlog uitgekomen waar weinig meer te beleven is. Bovendien zijn degenen die er vanaf het begin al zitten zo krachtig geworden dat je als nieuwkomer weinig meer in de melk te brokkelen hebt.

Dit nieuwe, 13e Universum is slechts een halve dag oud. Nu registreren zorgt ervoor dat je bij de eerste groep zit en dat je dus relatief een voorsprong hebt t.o.v. mensen die zich aanmelden. Meer informatie over hoe aan te melden en de beste bouwstrategie in het begin kun je verderop vinden.

GoT Alliantie
Afbeeldingslocatie: http://www.play-free-online-games.com/listmachine/uploads/image_ogame_1_thumb.jpg
Net als in de andere universuma zal er weer een GoT Alliantie worden opgezet. Omdat veel ervaren spelers ook mee gaan doen aan dit nieuwe universum kunnen ze via dit topic de kneepjes aan nieuwe mensen overdragen.

In Universum 2 is het gelukt om de grootste oorlog in het heelal te ontketenten (bekend als de FaGoT oorlog). Door deze oorlog is Universum 2 indertijd in zo'n grote massale oorlog terechtgekomen dat de gevolgen ervan nog steeds merkbaar zijn. De massale inzet van vele GoT-leden, de ontwikkelde tools, statistieken en het dedicated forum maakten het dat er een grote verbondenheid was in de alliantie.

Hopelijk wordt het in dit universum weer minstens zo gaaf als "back then" in Universum 2. Inmiddels is het spel iets veranderd, het is makkelijker geworden om de krachten van je legers te bundelen, zodat een goed georganiseerd team zoals wij daar extra voordeel uit kunnen halen.

In het begin zal het voor iedereen opbouwen worden en mischien wat buren leegroven, maar als het over een aantal weken echt spannend gaat worden en we onze eerste oorlogen zullen gaan voeren, zullen we waarschijnlijk weer een private forum opzetten om alle geheime/tactische informatie op te vergaren. Algemene discussie kan gewoon in dit topic blijven.

Hoe registreer ik mezelf?

Ga naar www.ogame.nl registreer jezelf in Universum 13.

Wil je je aanmelden voor onze GoT Alliantie? Volg dan de volgende stappen:
1. Zoek onze alliantie (linkerpaneel "zoeken"). Zoek op aliantienaam: "GoT"
2. Dien een aanvraag in. Geef bij je aanvraag je GoT user ID en user name, zodat je identiteit te checken is.
3. Wacht op goedkeuring :)

Eisen

Er zijn een paar basiseisen gesteld om te voorkomen dat mensen zich speciaal voor deze alliantie op GoT aanmelden. Voorwaarden:
- Je kunt je GoT username + GoT ID nummer tonen en je minimaal 1 week op Gathering of Tweakers geregistreerd bent en minimaal 10 techpost hebt.
- Als je geen GoT account hebt, kun je door een bestaand alliantie lid wordt voorgedragen (als zijnde vriend/broer/zus/opa enz).

Handige Links

www.ogame.nl - spel zelf
Nederlandstalige FAQ
Ogame Wiki

Links naar oude topics

Hieronder vindt je de links naar de topics van oude ogame universums.

GoT II Alliance: Ogame - Universum
GoT 12 Alliance : Ogame - Universum 12

Is er een apart forum

Ja, die vind je hier. Het is een gedeeld forum samen met ons uni 12 deel.

Layout

Layout gejat van Demonfreak, die hem op zijn beurt weer gejat heeft van MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Zo, eerste score update en we hebben al 2 man in de top 15, niet dat dat atm iets zegt maja, altijd grappig :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb een behoorlijke tijd ogame gespeeld en het nieuwe uni13 trekt.... maar op het moment dat je wat hoger in de scorelijsten komt wordt je eigenlijk wel verplicht om een paar keer per dag je account te checken. En dat combineert niet lekker met mn werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 12:53

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ben zelf na Uni 2 gestopt met ogame, maar sinds vandaag te zien gekregen dat het nog flink actief is :)

Daarnaast heb ik het toch enkele Gotters flink lastig gemaakt in uni 2 :) ach, top 50... dan kom je er wel...

Maarja, uni 13... poeg

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samantha
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-04-2024

Samantha

Tweakers-Elect devver
Pff uni 13 alweer, hopen ze bij OGame dat ze de boel op deze manier nog actief houden ofzo :P Maargoed, Gotters die nog gaan spelen in uni 13, veel succes ;) maar ik ben niet van de partij, heb het voorlopig wel gezien na meer dan een jaar gespeeld te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:46

The Wizard

Moderator Mobile
Lang geleden dat ik dit heb gedaan, heb gelijk weer een account aangemaakt :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het spel nog het zelfde gebleven of is het veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
* Rey Nemaattori has been there...done it all...got the T-shirt...sold the place and bought a 7900GT :P

Verder wel leuk, zeker nu ze meer units hebben en manieren om noobs in het spel te houden(tegenbetaling)....In mijn tijd maakte je het, of je was raid/crash voer :+
Die officers zijn een handige methode om er weer bovenop te komen...maar verder overpowered...

[ Voor 54% gewijzigd door Rey Nemaattori op 24-04-2007 18:05 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:44:
Is het spel nog het zelfde gebleven of is het veranderd
Weet niet wanneer je voor het laatst gespeeld hebt, maar ik denk dan uni 2, gezien de got activiteit van toen. Er zijn een aantal dingen veranderd, belangrijkste:

- Invoering van AGS, hierdoor kan je met meerdere vloten/ personen een planeet aanvallen.
- Introductie van de interceptor, deze heeft snelvuur tegen onder andere slagschepen, waardoor deze minder sterk is geworden.
- Officers, welke je tegen betaling bepaalde voordelen biedt. Ze komen in vier soorten:
* Vlootadmiraal, deze geeft je 2 extra vlootsloten.
* Ingenieur, deze verhoogt je defence rebuild van 70% naar 85%.
* Geoloog, deze verhoogt je mijn productie met 10%.
* Technocraat, deze versnelt je onderzoeken met 25% en verhoogt je spionage level met 2.

Dit zijn denk ik de belangrijkste veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:44:
[...]

Weet niet wanneer je voor het laatst gespeeld hebt, maar ik denk dan uni 2, gezien de got activiteit van toen. Er zijn een aantal dingen veranderd, belangrijkste:

- Invoering van AGS, hierdoor kan je met meerdere vloten/ personen een planeet aanvallen.
- Introductie van de interceptor, deze heeft snelvuur tegen onder andere slagschepen, waardoor deze minder sterk is geworden.
- Officers, welke je tegen betaling bepaalde voordelen biedt. Ze komen in vier soorten:
* Technocraat, deze versnelt je onderzoeken met 25% en verhoogt je spionage level met 2.

hoe kun jij zien dat ik in unit twee heb gespeeld als laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:20:
[...]

hoe kun jij zien dat ik in unit twee heb gespeeld als laatste
Ben paranormaal begaafd :P

Nee, maar dat was het universum waardoor Ogame bij got bekend is geworden en andersom. Toen hadden de GoT allies de meeste leden, dus grootste kans dat je toen actief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:32:
[...]

Ben paranormaal begaafd :P

Nee, maar dat was het universum waardoor Ogame bij got bekend is geworden en andersom. Toen hadden de GoT allies de meeste leden, dus grootste kans dat je toen actief was.
Oke dat klopt toen deed ik mee met het spel :)

Jij bent dus paranomaal begaafd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rey Nemaattori schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:02:
* Rey Nemaattori has been there...done it all...got the T-shirt...sold the place and bought a 7900GT :P

Verder wel leuk, zeker nu ze meer units hebben en manieren om noobs in het spel te houden(tegenbetaling)....In mijn tijd maakte je het, of je was raid/crash voer :+
Die officers zijn een handige methode om er weer bovenop te komen...maar verder overpowered...
En nu draait Opel Tigra jouw account, en lang niet zo goed als jijzelf indertijd _/-\o_

Anyway, het is echt een leuk spelletje, speel het nu anderhalf jaar in Universum 3, ook tijden in de GoT alliantie gezeten, gezellige tijden :)
Rey, ga jij 13 doen? Als er wat leuke spelers komen uit GoT wil ik misschien ook nog wel de overstap wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
*crap*

[ Voor 99% gewijzigd door Rey Nemaattori op 24-04-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Melniek schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:44:
[...]

Je vergeet het veranderende snelvuur van oa. kruisers, dit is van 3 naar 6 gegaan om tegen de immense lf vloten te vechten(150k was geen uitzondering). Het zware gevechtschip heeft óók snelvuur gekregen: Namelijk tegen kleine vrachtschepen, ik gok dat deze verandering gedaan is omdat deze schepen eigenlijk niks deden(behalve kruiservuur wegtrekken van lf :+)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:50:
En nu draait Opel Tigra jouw account, en lang niet zo goed als jijzelf indertijd _/-\o_

Anyway, het is echt een leuk spelletje, speel het nu anderhalf jaar in Universum 3, ook tijden in de GoT alliantie gezeten, gezellige tijden :)
Rey, ga jij 13 doen? Als er wat leuke spelers komen uit GoT wil ik misschien ook nog wel de overstap wagen...
Zeker van mei-begin september heb ik echt een top tijd gehad...*altijd lachen op irc, alliantie hoppen om een AGS te kunnen maken(en voor de update weer trug :+) gevechten bekijken(en volgende keer beter plannen), verhaaltjes bedenken bij je slagen etc. etc... _/-\o_

Mijn Zijn account is een raiders account met kleine planeten(3 zitten onder de 120 :X) Opel Tigra raid niet dus dan ben je snel de sjaak :P

Uni 13 kan ik niet doen...ten eerste zou ik iedereen op mijn dak krijgen(tenzij ik eerst een tijdje undercover speel zoals in uni5 :P) ten tweede..ik ben bang dat het gaat tegen vallen. Zowel qua prestaties(dat ik minder hoog eindig, hoewel dat geen reëele angst is, top100 zou me zo ook lukken, aangezien ik in uni5 ook top100@turtlemodus haal), als qua beleving(zie *). Tis netalsof je nu weer OMF2197, C&C red alert of doom gaat spelen: In de herinnering is het levendiger dan de 2e of 3e belevenis...

Ook heb ik lang niet zoveel tijd als toen...ik had een half jaar sabbatical(min of meer :+) && zomervakantie, dus dat is 7 maanden 24/7 ogamen...

Mn vingers jeuken wel though...zeker als ik weer eens zo'n blaagje tegen kom...dik lopen patsen over de grootte van z'n vloot...en dan zou ik toch zo graag m'n oude vloot naar binnen willen rammen. Zelfs als je nu rondkijkt op ogame is het nog steeds een top vloot :P (Alleen heeft opeltigra m'n 20mil deut voorraad omgezet in 1000 interceptors 8)7 )

[ Voor 25% gewijzigd door Rey Nemaattori op 24-04-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:22
Present! :P op naar de top 100! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
En nu een beetje beter saven he, dat je je 50xers niet kwijtraakt in het begin ;)
Zonder dat verlies had je nu vast ook gewoon in de top 100 gestaan in 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

FF aanmelden. :)

Edit
Wat kost alles weer lekker goedkoop en wat is het toch snel klaar. :+

[ Voor 71% gewijzigd door mad_max234 op 24-04-2007 23:39 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
Tijd geleden heb ogame ook al gespeeld, weet niet eens meer welke uni. Was wel erg verslavend iig.
Heb me net maar weer aangemeld bij GoT alliance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampiria
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-02-2024

Vampiria

lief klein meisje

Uni 13 kan ik natuurlijk niet overslaan met mijn naam hè? :+
Ik speel alleen wel onder een andere naam die ik niet vrij ga geven, maar dat maakt verders niet uit.
Heb nu 5-1-1-5 en zometeen 5-1-2-5 :) Deut voor de labjes \o/
@ madmax, ik vind het maar lang duren hoor.. Ik wil nu m'n deutfabriekje 2 aanzetten!

Mwaj, ik sta nog niet echt richting de top 100, maar dat komt nog wel ^^'

~Vampiria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Melniek schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:24:
[...]

En nu een beetje beter saven he, dat je je 50xers niet kwijtraakt in het begin ;)
Ja meneer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Wat doen we, bij 15 leden meteen een wing maken, of gooien we eerst alles in een allie en kijken we later wel hoe het loopt?
Ik dacht zelf meer het laaste, je weet niet hoelang iedereen blijft hangen en in het begin maakt het aantal leden nog niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samantha
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-04-2024

Samantha

Tweakers-Elect devver
@ Rey; begrijpelijk dat je vingers weer beginnen te jeuken, ik herken het wel bij mezelf, maar ik ga er niet meer aan beginnen :P

@ Melniek; ik zou er als ik jou was nog even mee wachten, een weekje ofzo, je zult zien dat er dan al weer snel spelers zijn die afvallen, dan heb je geen wing meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mezelf vanmorgen maar weer eens toegevoegd aan Ogame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Heb het forum toegevoegd aan de startpost.
Het forum is hier te vinden en wordt gedeeld met het uni 12 forum. Uni 13 leden die niet actief zijn in 12 moeten zich nog even aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Max da Man! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Melniek schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:24:
[...]
Ach, dat hoort er bij :P

Ik weet nog wel dat ik mijn ogame checkte @HCC bij de tweakers stand, om er achter te komen dat STAM 68kruisers en 3 slagschepen dat weggevaagd(en de rest van de meuk :X), welgeteld enkele minuten voordat ik inlogde...
Samantha schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:44:
@ Rey; begrijpelijk dat je vingers weer beginnen te jeuken, ik herken het wel bij mezelf, maar ik ga er niet meer aan beginnen :P
Jij hebt ogame gespeeld? O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 22:58

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hey ik ben ook geregged.
Ik heb vroeger in Uni1 van Ogame.nl gespeeld en misschien wel weer grappig om mee te doen.
Nog even onbekend hoe serieuze ik het ga nemen maar lekker meedoen is er denk ik wel weer bij :)

Net even naar de eisen zitten kijken van de [GoT] alliance. Ik moet dus even een nieuw account aanmaken want ik heb een andere nick ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf zit ik in uni 13, net een paar dagen actief, maar volgens mij ben ik nog lang niet van plan te stoppen. Ondanks dat er op een bepaalde manier (die mij altijd wel bevalt) niet zoveel diepgang in het spel zit, is het toch heel verslavend.

Bedenkt of het woord 'ondanks' hier wel op z'n plaats is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ok mensen ben enkele dagen terug ook gestart en heb een request gestuurt om me bij GoT te joinen

Wat ik wel jammer vind is dat als je eenmaal op bent dan ga je ook echt lekker (ben Uni9 gewent al een tijd) maar de start is ZO traag zeker dag 2 en 3 als het enigste is wat je kan ik mijnen bouwen en energie centrales.

Maar hopen dat ik daar snel doorheen ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 00:45
Ben zelf vijf dagen terug begonnen in Uni13 en in het begin was het inderdaad een beetje saai maar langzamerhand merk ik wel dat 't toch al wel wat vermakelijker wordt. Ben in ieder geval al lekker aan het farmen geslagen. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:28
Ik ben echt benieuwt hoeveel spelers en nu nog in deze Uni zitten en of er ook meer dan 7500 mensen erin hebben gezeten.
Ik vind het echt een vet spel maar het is naar mijn inzien helemaal verpest/verkeerd opgezet. Veels te snel nieuwe uni's waardoor de oudere helemaal leeglopen, is mijn reden geweest om te stoppen in Uni3 en te beginnen in Uni11. Maar in Uni 11 zijn er echt nooit meer dan 8000 spelers geweest en op dit moment zijn er nog maar +/- 2500 spelers over. In de hoogtij dagen van Uni3 waren er meer dan 12000 spelers en veel meer spanningen tussen allianties, en dat alles miste ik Uni 11 wel!!.

edit.
Rey Nemaattori schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:53:

Ach, dat hoort er bij :P

Ik weet nog wel dat ik mijn ogame checkte @HCC bij de tweakers stand, om er achter te komen dat STAM 68kruisers en 3 slagschepen dat weggevaagd(en de rest van de meuk :X), welgeteld enkele minuten voordat ik inlogde...
Als hij nooit was gebanned had jij nooit 1ste gestaan in uni3, die gast had toen wel zoveel punten voorsprong op dat moment.

[ Voor 29% gewijzigd door JappieR op 16-06-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
Wat me ook opvalt is dat er nu in Uni13 veel mensen op non-actief staan.. zeer vervelend als je in zonnestelsel zit met veel inactieve users!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

hmm ik heb ook ooit nog in uni3 gespeeld en ook nog in uni6 volgens mij...Uni3 ging toen wel redelijk bij mij maar op een gegeven moment werd ik op mijn hoofdplaneet constant door een top 10 speler aangevallen terwijl ik zelf net krap in de top 300 stond :o , echter ik had toen net ergens ver van die speler vandaan een hele grote planeet gekoloniseerd en nog een paar andere planeten die ik daar al in de buurt had. Had ik daar, voor mijn doen, een hele sterke vloot liggen...komt er een andere grapjas aan ook in de buurt van de top 10 en die vaagt me complete vloot weg...dat was voor mij de druppel toen ben ik helemaal gestopt met ogame. :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Sorry voor de kick, maar dit is het enige topic dat over ogame uni13 gaat dus dit lijkt mij de geschikte plek.

Vraagje, heeft iemand enig idee wanneer er een nieuw universum 14 begint? Ik zou wel eens graag willen beginnen in een nieuwe uni. Ik heb in de eerste meegespeeld en zit nu in 13, maar ik wil graag met mijn vriendin tegelijk beginnen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Fairy op 08-07-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Fairy schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:01:
Sorry voor de kick, maar dit is het enige topic dat over ogame uni13 gaat dus dit lijkt mij de geschikte plek.

Vraagje, heeft iemand enig idee wanneer er een nieuw universum 14 begint? Ik zou wel eens graag willen beginnen in een nieuwe uni. Ik heb in de eerste meegespeeld en zit nu in 13, maar ik wil graag met mijn vriendin tegelijk beginnen :)
hoe moeten wij dat weten, dat weet je pas wanneer dat op het forum aangekondigt word ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Wes46 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:28:
[...]

hoe moeten wij dat weten, dat weet je pas wanneer dat op het forum aangekondigt word ;)
Maybe dat er een vaste datum voor staan, bijv om de x maanden.
Pagina: 1