logitech G7 problemen

Pagina: 1
Acties:

• jvdplank
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb ondertussen mijn tweede logitech G7 muis liggen die dezelfde problemen heeft als mijn eerste. Mijn muiscursor stopt soms met bewegen of het nu in windows is of in een willekeurige game. Soms gebeurt het na 10 minuten soms na een paar minuten.

Mijn eerste G7 muis had het ook (na nog geen 2 weken te hebben gewerkt) en ik kreeg van Vobis een nieuwe. Deze heeft het 4 maanden volgehouden maar nu heeft deze dezelfde kuren. Zijn er meer mensen met dit probleem? Het is mega irritant als je aan het gamen bent, want daar heb ik de muis voor gekocht.

• The Godsha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11-2025
Misschien zijn je USB poorten gewoon gaar? Probeer eens een ander USB blok op je moederbord? Hebben andere USB apparaten hier ook last van? Heeft je USB een keer een opdonder gehad? Zo was mijn USB uiteindelijk ook naar de eeuwige jact velden gegaan.

Ik zou je probleem dus niet bij de muis zoeken maar bij je moederbord oid. 2x Een zelfde delict lijkt me sterk.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-02 14:06
geen problemen in die richting met mijn g7.. misschien inderdaad andere port of geen hubje.. heb je wel usb2 en goed mobo etc?

probeer ook eens de nieuwste versie van logitech's software

you had me at EHLO

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-02 00:36
The Godsha schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:15:
Misschien zijn je USB poorten gewoon gaar? Probeer eens een ander USB blok op je moederbord? Hebben andere USB apparaten hier ook last van? Heeft je USB een keer een opdonder gehad? Zo was mijn USB uiteindelijk ook naar de eeuwige jact velden gegaan.

Ik zou je probleem dus niet bij de muis zoeken maar bij je moederbord oid. 2x Een zelfde delict lijkt me sterk.
Kan hoor, een ontwerpfout kan veel doen (kijk maar naar de geforce 7900 series :X ). Er zijn volgens mij inderdaad aardig wat problemen met de G7 muizen (mijne gelukkig (nog) niet).

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

Dit probleem is bekend. Wanneer je je USB receiver geval eruit trekt en er weer in dan doet ie het weer.
Toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Pinjataaa op 24-04-2007 22:20 ]

• jvdplank
Ik heb een nforc 680i Sli moederbord en ik heb de usb2 aanstaan. Het vreemde is dus (wat ik de vorige keer was vergeten te melden) is dat dit probleem ook is als ik mijn muis op mijn laptop aansluit.

• Pinjataaa
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

jvdplank schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:37:
Ik heb een nforc 680i Sli moederbord en ik heb de usb2 aanstaan. Het vreemde is dus (wat ik de vorige keer was vergeten te melden) is dat dit probleem ook is als ik mijn muis op mijn laptop aansluit.
Omdat het door de muis komt, het ontvangertje is niet 100%.
Dat is een bekend probleem

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-02 21:45
Wat is de oplossing dan? Ik begin hier ook steeds vaker last van te krijgen. En het leek afgelopen weekend tijdens een lanparty (veel 2.4Ghz verkeer in een zaal) erger te zijn.

Is naar logitech bellen het beste idee? Of terug naar de winkel?

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

• Pinjataaa
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

vlabakje schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:55:
Wat is de oplossing dan? Ik begin hier ook steeds vaker last van te krijgen. En het leek afgelopen weekend tijdens een lanparty (veel 2.4Ghz verkeer in een zaal) erger te zijn.

Is naar logitech bellen het beste idee? Of terug naar de winkel?
Als je garantie hebt, terug naar de winkel. En ik zou er zelf niet mee gaan knutselen,want dan raak je je garantie kwijt
Ik heb geen oplossing kunnen vinden en helaas is mijn garantie al verlopen, dus heb ik een nieuwe moeten kopen en deze werkt perfect!

• jvdplank
Ik ga vandaag weer terug naar de winkel. Ik ben benieuwd wat ze zeggen als ze zien op de bon dat ik weer voor hetzelfde probleem terug kom. Bedankt voor jullie reacties. Ik meld nog wel als ik een nieuwe heb gekregen of dat ze moeilijk deden.

• Pinjataaa
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

Hoe is het gegaan dan?

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:59
Mss toch maar terug naar draad? G5 of een leuke razer geen optie?

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-02 21:45
Goed, ik heb dus naar logitech gebeld en kreeg het advies om hem om te ruilen bij de winkel. Ik naar de mediamarkt in Utrecht, daar bleek dat ze er geen meer op voorraad hadden dus ik kreeg een waardebon retour. Daar is uiteraard niets mis mee, maar er bleek vervolgens dat de g7 bij geen enkele MM meer verkrijgbaar is, en gaat zijn (gebeld met verschillende MM's).
Nu heb ik net even gebeld naar logitech, en zij bevestigen dit, de g7 is uit het assortiment, en komt ook niet meer terug. Er is bij hun niets bekend over een vervanging, geen datum, geen features, niet eens of eraan gewerkt word.
Ik ben diep teleurgesteld in logitech.

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

ThunderNet

Flits!

Ik had ditzelfde probleem. Heb naar logitech gebeld.
Maar die hadden geen G7 meer op voorraad. Dus heb ik een MX Revolution gekregen, en daarmee heb ik geen problemen gehad.
Super service van logitech :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Pinjataaa
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

ThunderNet schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:28:
Ik had ditzelfde probleem. Heb naar logitech gebeld.
Maar die hadden geen G7 meer op voorraad. Dus heb ik een MX Revolution gekregen, en daarmee heb ik geen problemen gehad.
Super service van logitech :)
Wow, dat is zeker lekkere service :) de revolution is echt machtig _/-\o_

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-02 09:53

NeHoX

Gamer + PV

Bij mij was het probleem opgelost door het ontvangertje maximaal 30cm van mijn muis af te zetten.

Heb nu zowel de G7 als de MX Revo... Revo is voor alledaags gebruik veel lekker maar de G7 is voor mij de koning qua gaming...

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Pagina: 1