Hoi,
Ik heb hier een PC met de volgende specs:
CHAINTECH 865PE APOGEE
P4 2.8GHz
256MB DDR
120GB S-ATA HDD
GeForce FX5200
Na Windows schoon te hebben geinstalleerd van 3 verschillende installatie CD's werkt het steeds prima. Echter totdat je SP2 gaat installeren.. De installatie gaat goed, maar als ik reboot dan komt het Windows XP laadscherm in beeld, gaat het balkje een paar keer heen en weer maar vervolgens bevriest het beeld.
Als je voor veilige modus kiest dan blijft rechtsboven de cursor knipperen.
Vervolgens heb ik een cd gebruikt met SP2 ingebakken. De installatie gaat wederom goed, tot het moment dat Windows wilt booten. Het laadscherm blijft dan weer hangen en veilige modus hetzelfde geval.
Geheugen was als test al vervangen maar geen resultaat.
Heeft iemand van jullie nog ideeën wat dit zou kunnen zijn?
Ik zat zelf richting hardware te denken omdat hij dus al zo vaak opnieuw is geinstalleerd met verschillende installatie CD's...
Ik heb hier een PC met de volgende specs:
CHAINTECH 865PE APOGEE
P4 2.8GHz
256MB DDR
120GB S-ATA HDD
GeForce FX5200
Na Windows schoon te hebben geinstalleerd van 3 verschillende installatie CD's werkt het steeds prima. Echter totdat je SP2 gaat installeren.. De installatie gaat goed, maar als ik reboot dan komt het Windows XP laadscherm in beeld, gaat het balkje een paar keer heen en weer maar vervolgens bevriest het beeld.
Als je voor veilige modus kiest dan blijft rechtsboven de cursor knipperen.
Vervolgens heb ik een cd gebruikt met SP2 ingebakken. De installatie gaat wederom goed, tot het moment dat Windows wilt booten. Het laadscherm blijft dan weer hangen en veilige modus hetzelfde geval.
Geheugen was als test al vervangen maar geen resultaat.
Heeft iemand van jullie nog ideeën wat dit zou kunnen zijn?
Ik zat zelf richting hardware te denken omdat hij dus al zo vaak opnieuw is geinstalleerd met verschillende installatie CD's...
57696520646974206c65657374206973206e657264