Ik nu met m'n nieuwe systeem het volgende probleem:
Deze programma's heb ik ge probeerd:
- NERO
- Easy CD Creator 4.0
- Hotburn
- NTI CD Maker 400
Al deze programma's deugen niet. Ze resulteren in hangen op 99% of geven een BSOD.
Zoals eerder vermeld klappen dce meeste programma's er uit of geven een BSOD. Nu heb ik met adaptec easy cd creator 3.5 (naar mijn idee de beste versie) een cd proberen te branden maar op het laatst als hij op 100% springt bij het schrijven van de TOC gaat het fout.
Dit is alles wat ik aan error melding heb kunnen achterhalen:
D0100: I/O error (03/02/00) - CD recorder error - cannot seek to the requested location
D0100: I/O error (03/02/00) - CD recorder error - cannot seek to the requested location
Ik heb gewoon wat MP3 bestanden op cd willen branden.
Wat is er fout of waar gaat het fout. Gezien het feit dat ik al zoveel programma's heb gebruikt begin ik te twijfelen aan mijn systeem en niet aan het progr.
Dit is mijn systeem:
Pentium 2 333MHz
asus P2l97 moederbord
64MB Intern
1x 8,4 gieg
1X 9,2 gieg
A-Open 36X Cdrom
Yamaha cd-r400 (4X)
NCR scsi kaart
3com 900b TPO
Diamond viper V330 (4mb)
Diamond VooDoo II (8Mb)
Soundblaster AWE 64
Deze programma's heb ik ge probeerd:
- NERO
- Easy CD Creator 4.0
- Hotburn
- NTI CD Maker 400
Al deze programma's deugen niet. Ze resulteren in hangen op 99% of geven een BSOD.
Zoals eerder vermeld klappen dce meeste programma's er uit of geven een BSOD. Nu heb ik met adaptec easy cd creator 3.5 (naar mijn idee de beste versie) een cd proberen te branden maar op het laatst als hij op 100% springt bij het schrijven van de TOC gaat het fout.
Dit is alles wat ik aan error melding heb kunnen achterhalen:
Ik heb gewoon wat MP3 bestanden op cd willen branden.
Wat is er fout of waar gaat het fout. Gezien het feit dat ik al zoveel programma's heb gebruikt begin ik te twijfelen aan mijn systeem en niet aan het progr.
Dit is mijn systeem:
Pentium 2 333MHz
asus P2l97 moederbord
64MB Intern
1x 8,4 gieg
1X 9,2 gieg
A-Open 36X Cdrom
Yamaha cd-r400 (4X)
NCR scsi kaart
3com 900b TPO
Diamond viper V330 (4mb)
Diamond VooDoo II (8Mb)