She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
WPA word perfect ondersteund door vista. Mijn netwerkkaartjes doen zonder moeite WPA.
Waarschijnlijk kan jouw kaartje geen WPA aan. En kan Vista om die reden die optie ook niet aanbieden.
Dus weet je zeker dat WPA wordt ondersteund door jouw NIC?
Zo nee, andere NIC kopen.
Zo ja, kijk voor een nieuwe driver.
Waarschijnlijk kan jouw kaartje geen WPA aan. En kan Vista om die reden die optie ook niet aanbieden.
Dus weet je zeker dat WPA wordt ondersteund door jouw NIC?
Zo nee, andere NIC kopen.
Zo ja, kijk voor een nieuwe driver.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Duidelijk antwoord.
Ik wil het probleem oplossen voor de persoon in kwestie, maar dat lijkt dus niet mogelijk. Ik zal de tech sheet er eens op naslaan, het is een gedateerd kaartje, maar ik heb altijd gedacht dat WPA / WEP door bijna alle kaarten ondersteund werden.
Ik wil het probleem oplossen voor de persoon in kwestie, maar dat lijkt dus niet mogelijk. Ik zal de tech sheet er eens op naslaan, het is een gedateerd kaartje, maar ik heb altijd gedacht dat WPA / WEP door bijna alle kaarten ondersteund werden.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ondersteund de router WPA(2) en is die daar op ingesteld? Als dat zo is dan zou Vista dat automatisch moeten detecteren en je een WPA(2) sleutel laten invoeren, of het netwerk helemaal niet detecteren/
Als t door of de router of de netwerkkaart niet ondersteund wordt, een netwerkkaartje kost nog maar iets van 15 tot 20 euro en voor 20 euro heb je een nieuwe router (FON invite, kijk maar es op www.fon.com)
Als t door of de router of de netwerkkaart niet ondersteund wordt, een netwerkkaartje kost nog maar iets van 15 tot 20 euro en voor 20 euro heb je een nieuwe router (FON invite, kijk maar es op www.fon.com)
lijkt mij ook, zelfs me sweex nic ondersteund het & werkt het 
gewoon via windows zelf en niet via tool proberen te configgen? gebruik altijd die standaard tools van windows zelf ipv een extern tooltje...
gewoon via windows zelf en niet via tool proberen te configgen? gebruik altijd die standaard tools van windows zelf ipv een extern tooltje...
Het is een Speedtouch Router (KPN). Ik zag gister dat hij WEP en WPA ondersteund. Ik heb binnen Vista de WEP sleutel ingevoerd, maar ik hij wil maar niet connecten. Wanneer ik naar een ander (beveiligd) netwerk in de buurt wil connecten vraagt Vista netjes om de sleutel, bij het eigen netwerk niet, en moet ik deze dus handmatig invoeren (en werkt dus ook niet).
De sleutel is correct ingevoerd. Zal ik maar een nieuw kaartje aanschaffen?
De sleutel is correct ingevoerd. Zal ik maar een nieuw kaartje aanschaffen?
Pagina: 1