Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

problemen met BCC vanwegen retour mp3 speler

Pagina: 1
Acties:
  • 536 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
ik weet geen raad wat ik en mij broer moet doen.
Zaterdag hebben wij een MP3 Speler gekocht. Creative ZEN VISION:M 30GB
Verkoper had de uit de Showmodel genomen en ingepakt.

Nu hadden we getest en opladen gaat niet. En aanzetten gaat niet.

Zo Ik ga gisteren weer naar BCC toe om Geld terug toekrijgen of umruilen. Nu zeg de Verkoper dat de Serial Nummer op het MP3 Speler niet met de Verpaking kloppen.

En ik zeg dat de Verkoper dat heeft ingepakt. En zij geloven het niet.

Nouja, morgen (Woensdag) is de Verkoper bij BCC weer, de aan ons de MP3 Speler verkocht heeft.
Als hij nog steed niet geloofd. Kunnen we dan vingerafdruk test doen? Zoal ja waar?

Wij vinden dat heel erg omdat BCC ons bedriegen, wat wij niks aan kan doen. Dat was de laatste keer dat wij naar BCC gaan.

Verwijderd

Nouja, morgen (Woensdag) is de Verkoper bij BCC weer, de aan ons de MP3 Speler verkocht heeft.
Als hij nog steed niet geloofd. Kunnen we dan vingerafdruk test doen? Zoal ja waar?
:D

Ik zou morgen gewoon langsgaan. Als dit niet helpt kun je alsnog met de manager oid. gaan praten. Mocht dat ook niet helpen, en dat lijkt mij vrij sterk, dan kun je alsnog stappen gaan ondernemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 13:21 ]

Verwijderd

kan niet anders concluderen! Maar op een meer opbouwende manier:

ik denk niet dat je met vingerafdrukken ver komt en dat dat een beetje een hopeloze zaak is. Meeste kans maak je toch gewoon met afwachten tot de verkoper er weer is en dan hopen dat hij inderdaad toe geeft gewoon de verkeerde verpakking te hebben gepakt. En anders misschien gewoon zelf een RMA bij creative proberen te regelen?

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:39
Heb je Creative al gebeld en het verhaal uitgelegd? Veel fabrikanten zijn best coulant als je ze belt.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:34
Het is aan BCC te bewijzen dat het serienummer van het product dat is meegegeven overeenkomt met het product op de verpakking. Zeker aangezien het een showmodel is zal dit onmogelijk te bewijzen zijn. Ik zou dreigen met je rechtsbijstand, of je die hebt of niet.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 10:55

Nik

Gewoon rustig doen. Ik krijg het idee dat jij niet zo netjes naar de BCC zelf bent gestapt (gezien de toon van je bericht). Praat morgen met die verkoper, en kijk of je er dan uitkomt. Zoniet, neem je contact op met hun hoofdkantoor. Simpel.

Overigens, let een beetje op je spellen. Hoofdletters midden ind e zin, en zinnen die niet kloppen lezen niet lekker weg. Overmatig entergebruik is ook al zo overdreven. Het is geen msn hier.

Verder denk ik dat je niet zo moet overdrijven, zeker met beschuldigingen!
ShellGhost schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:19:
[...]

Ik zou daar even mee wachten tot je er echt niet meer uit komt.
Nooit meteen mee gaan dreigen, schiet voor bijde partijen niet op.
Yep, dan sturen ze je van het kastje naar de muur. Beter vriendelijk blijven, de situatie netjes uitleggen, en rustig blijven.

[ Voor 27% gewijzigd door Nik op 24-04-2007 13:22 ]

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
coyote1980 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:17:
Ik zou dreigen met je rechtsbijstand, of je die hebt of niet.
Ik zou daar even mee wachten tot je er echt niet meer uit komt.
Nooit meteen mee gaan dreigen, schiet voor bijde partijen niet op.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zo een winkel heeft tientallen kamera`s dus als ze niet mee willen werken vraag je die even op. Als ze nog steeds niet mee willen werken bel je HK van BCC op. En als laatst ga je procederen en vraag je alsnog die beelden op. Maar zover zal het nooit komen en morgen komt waarschijnlijk alles goed. :)

Verwijderd

Topicstarter
Creative heb ik nog niet gebelt want ik heb het recht om Geld terug tekrijgen of een nieuwe MP3 Speler te neemen binnen 1 week of zo.

Normal mogen ze geen Showmodel Producten verkopen. Daar waren ook krassen op.

Dat met de Kamera vragen doe ik morgen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 13:21 ]

Verwijderd

Creatief gebruik van hoofdletters :P

Maar gewoon even rustig afwachten dus, en het kan geen kwaad even met Creative contact op te nemen.

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:34
Ik zou gewoon woensdag naar die verkoper gaan en, als dat niet werkt, naar de manager. Mocht dat niet lukken dan kan je een aantal wegen bewandelen.
-Politie (Het zou waarschijnlijk iets als oplichting zijn, maar erg lastig te bewijzen)
-BCC hoofdkantoor (want die zijn niet heel erg happig op reputatieschade)
-Creative Nederland (omdat het hun product is. Ze zijn tot niets verplicht, maar "nee heb je, ja kan je krijgen")

En, als ik je post lees nog twee offtopic tips: Haal rustig adem en kom pas aan de shift-toets als je een punt hebt gezet. ;)

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:01
Luid je ongenoegen duidelijk maken in de winkel waar veel klanten bij staan.
Vooral bij de kassabalie blijven staan en rustig je verhaal doen en vragen naar een leidinggevende vragen. Zo lang die niet komt ga je tegen iedereen die bij de kassa komt je verhaal doen over hoe je behandeld wordt bij de BCC. Dit kan nog wel eens helpen voor een sneller "coulante" afhandeling van BCC.
Als 't seriemummer niet klopt met de doos, wat dan nog. Ze boeken toch alle serienummers in? dan moet deze ook bekend zijn bij BCC.

Verwijderd

Ik zou een DNA test doen.

nee ff serieus gast, een vingerafdruk gaat je nooit lukken.

Ga morgenochtend gelijk naar die BCC toe en spreek de betreffende verkoepr aan, het zal vast een misverstand zijn.

Blijven ze vol houden dan kan je misschien beroep doen op camera beelden. Een nette brief kan uitkomst bieden.

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt voor replies. Sorry dat wegen hoofdletters. ben duitser schrijver. Ik laat hier weten wat morgen is gebeurt.

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-11 18:03
een winkelier hoort uberhaupt geen showmodellen te verkopen tenzij het model eruit gaat vind ik...

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 09:31

weebl

YARR!

Keihard stennis schoppen in die winkel. Meestal binden ze dan wel in. Maar ik geef toe, ze zijn niet altijd even netjes bij de BCC. Zo wilde ze ons ook het showroom model van een camera verkopen. M'n moeder stond er bij en keek ernaar... Het was dat ik ingreep. Toen zei die verkoper: 'ja, maar dit is het laatste model dat we hier hebben liggen...'. Ik: 'Dan kijken we nog wel even verder. Bedankt in ieder geval...'

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32

Corpii

Le Tostie

Advocaat van de duivel:
opzich logisch dat ze niet ruilen als het serie nummer niet klopt. Wat weer houd jou er van om de MP3 speler van een vriend die geen garantie meer heeft onder jou garantie te laten maken?

Serienr is gewoon een manier omdat te controleren. Dus om te zeggen dat BCC klanten bedriegt vind ik zwaar overtrokken

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-11 09:01
Ja maar je moet toegeven dat ze het niet netjes afhandelen. Je kan het op z'n minst conroleren mbv de camera's.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 10:55

Nik

mensen, stop nou eens met dat "stennis schoppen in de winkel". Denk je echt dat het helpt?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien dan ook even de shopsurvey invullen? :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
Maar om te zeggen dat ze bedriegen? Beste is morgen gewoon even met de betreffende verkoper te praten, dan kom je er meestal wel uit.

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32

Corpii

Le Tostie

toch geloof ik nooit dat je daar t serie nummer op kan lezen. en dat is denk ik net het punt waarom BCC huiverig doet.

Ok, t is niet netjes maar dat wil niet zeggen dat ze klanten bedriegen.

beste advies is gewoon rustig blijven en morgen naar de verkoper toe stappen die het je verkocht heeft en daarna pas gaan bedenken hoe je toch je recht kunt halen. Is slecht voor je bloeddruk anders

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:34
Het is inderdaad beter met rechtsbijstand te wachten tot je er definitief niet meer uit denkt te komen. Verder is het inderdaad een perfecte tip om de camerabeelden samen te bekijken om aan te geven dat de medewerker een showroommodel verkocht heeft. Succes!

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 12:58
Sowieso dom dat je een showmodel accepteert. Ik zou dan op z'n minst flink gaat afpingelen.
Ik check zelf meestal wel altijd of de nr's kloppen om dit soort geintjes te voorkomen.

Herrie schoppen en andere stappen kan je altijd nog doen, gewoon beleefd blijven. Aangeven dat je altijd je spullen bij de BCC koopt en tot nu toe alleen maar goede ervaringen hebt en er vanuit gaat dat dit ook netjes afgewikkeld wordt, als de verkoper ontkent dan de managers eisen te spreken en camera beeld o.i.d. bekijken. Staat de verkoper mooi voor lul(misschien zelfs wel andere stappen) als blijkt dat ie loopt te liegen.

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-10 14:03

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Staat het serienummer op de Bon dan ?

Nee, dan maakt het geen flikker uit, en lever je dat ding zonder doos in

Beste film ooit

Verwijderd

Eigenlijk ook nooit een show model kopen... Dan vraag je eigenlijk om problemen. Wel schande van de BCC!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:47

voodooless

Sound is no voodoo!

Heb het topic maar ff schoon gemaakt en verplaatst naar BZ (ik hoop dat het daar thuis hoort ;) ). Verder heb ik de stigmatiserende topictitel ook maar ff aangepast.

In AVH hoort dit in ieder geval niet thuis.

[ Voor 12% gewijzigd door voodooless op 24-04-2007 14:42 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• wimpie007
voodooless schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:37:
Heb het topic maar ff schoon gemaakt en verplaatst naar BZ (ik hoop dat het daar thuis hoort ;) ). Verder heb ik de stigmatiserende topictitel ook maar ff aangepast.

In AVH hoort dit in ieder geval niet thuis.
Het is vanwege of wegens ;) No offence

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

wimpie007 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:49:
Het is vanwege of wegens ;) No offence
Heb ik iets gemist :?

Verwijderd

topictitel ;)

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Ah :P Dat mogen ze dan hier weer aanpassen als het topic überhaupt een lang leven zal hebben..

• wimpie007
voodooless schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:06:
Ah :P Dat mogen ze dan hier weer aanpassen als het topic überhaupt een lang geven zal hebben..
Zal vast geen 500 posts worden idd :P

Verwijderd

Aanpassen zal niet nodig zijn :)

Indien er een ervaring met een specifieke Shop is, dan is die op zijn plaats in de Shop Survey:
http://tweakers.net/shopsurvey/251

Maarrrr... Let er wel even op datje de voorwaarden voor een Shop Survey doorneemt (reviews: Tweakers.net FAQ); zoals de informatie in dit topic staat, zal een Shop Survey het ook niet overleven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.