Toon posts:

laptop valt steeds uit sinds slechte stopcontact

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een Acer 3616WLMI. Op een woensdag had ik deze meegenomen naar school. We zaten in een net verbouwde projectruimte. Na een kwartier viel de laptop van een projectgenote uit, na nog ongeveer 10 minuten die van mijzelf. We hebben vervolgens de batterij eruit gehaald, om het nog eens verder te testen.. na een aantal minuten viel die van mij weer uit.

Sindsdien gaat haar laptop helemaal niet meer aan, en die van mij valt uit als mijn cpu op 100% zit van mijn laptop: (bv. tijdens het spelen van World of Warcraft). Dit gebeurt bijna willekeurig. Voordat incident kon ik rustig de hele dag door gamen.

Zou dit aan de stopcontact kunnen liggen die net is aangelegd in die projectruimte? (bv. wisselstroom of iets dergelijks? verkeerde spanning?, etc)

M.v.g

Robin

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:29
Opzich zou dat wel vreemd zijn... Wisselstroom komt er altijd al uit het stopcontact, zou niet best zijn als er gelijk stroom uit komt, moet je nog oppassen met - en + :P. Opzich zou ik in eerste instantie zeggen: stroom of geen stroom. Een te laag voltage zou eerder bij de NUON oid weg moeten komen. Het lijkt me niet dat de mensen daar bezig zijn geweestr met spoelen ed om het voltage omhoog te halen... Echter verwacht ik wel dat dat stopcontact toch niet helemaal lekker was. Ik zou dat toch maar navragen iig. Misschien is er toch iets goed fout gegaan...