Toon posts:

linux op xbox

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is er een bootable linux cd-dvd die ik in mijn xbox doe en daarmee linux op boot..??

ik loop me gek te zoeken op internet...

Wie kan mij hier mee helpen

M.V.G Iceking

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Neen is er niet, je Xbox laat alleen maar gesignde code toe, en je linux cd kan dat nooit zijn.

Je moet 'm chippen, en dan kan je Xbox media center erop zetten, maar een echte linux distributie, gelijk op de PS2 & 3, die is er niet (Microsoft <> Linux)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• arnob
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
als de de xbox gechipped hebt kan je een bsd variant installeren. Er is een speciale bios voor, cronwell, welke geen copyrights problemen heeft.

Verwijderd

Topicstarter
neej ik bedoel mijn xbox is omgebouwd heb hem zelf gesoftmod dus er zal wel een mogelijkheid zijn om met een of andere live linux cd te kunnen booten..?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er zijn zelfs meerdere specifieke Linux distro's gemaakt voor de Xbox, zowel voor 'algemeen' gebruik als ook voor mediacenter en voor clustered (distributed) computing.

Maar met werkelijk minimale inzet kun je die vinden (Google eens op "xbox linux"). Dergelijke inzet verwachten we toch echt voor je hier post. En sowieso horen vragen over Non-Windows Operated Systems niet in Overige Hardware.

Maw: doe zelf even een beetje moeite voor je op GoT post :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.